1dag etter 1 mens etter MA

Ønske.

Glad i forumet
Julikulene 2020
Da har jeg endelig kommet over 1 mens. Så nå er det bare prøve igjen. Håper virkelig at det ikke tar lang tid før det blir en spire ❤️ skikkelig verpesyk. Egentlig så er jo ikke det en bra ting
 
Da har jeg endelig kommet over 1 mens. Så nå er det bare prøve igjen. Håper virkelig at det ikke tar lang tid før det blir en spire ❤️ skikkelig verpesyk. Egentlig så er jo ikke det en bra ting
Er 11 dpo i pp 2 etter MA. Ønsker ny spire men kjenner jeg gir litt opp. Klarer ikke være optimist.
 
Er 11 dpo i pp 2 etter MA. Ønsker ny spire men kjenner jeg gir litt opp. Klarer ikke være optimist.

Vi brukte nesten 2 år på å få forrige spire til og sitte.
Riktig nok så brukte vi ingen kalkulering eller prøver. Tenker å kjøpe eggløsning test straks.
Bare redd sex blir en ting isteden for kosen det har vært.
Men i følge slike kalkulatorer så regner de fra 2 okt til 8 som fruktbar så får peise på den uka
 
Samme som deg! Akkurat ferdig med første mens etter MA, så nå er det bare å vente på el å kjøre på :D
 
I morgen blir det kjøpt test her. 2 dager over forventet mens i dag. Så øyner ett bittelite håp. Om syklusen ikke har gått helt bananas da

Åjj! Så spennende❤ håper på ny spire!
Ikm i morgen, og jobber godt nedi her nå, og pulsen har falt... så er nok over og ut her dessverre :arghh:
 
Åjj! Så spennende❤ håper på ny spire!
Ikm i morgen, og jobber godt nedi her nå, og pulsen har falt... så er nok over og ut her dessverre :arghh:
Jeg føler meg ikke gravid, men altså løper jo på do typ masse i dag. Men det i seg selv er ikke fasit hos meg siden jeg har tisset mye siden forrige gang.
Men føler heller ikke slik mens så jaa blir spennende å se i morra. Er nesten likt vi da på syklusen ☺️
 
Jeg føler meg ikke gravid, men altså løper jo på do typ masse i dag. Men det i seg selv er ikke fasit hos meg siden jeg har tisset mye siden forrige gang.
Men føler heller ikke slik mens så jaa blir spennende å se i morra. Er nesten likt vi da på syklusen ☺️

Kan være! Jeg haddeingen synptomer før jeg uke 5-6 sist! Håper for deg❤
Ja, ligger ganske likt nå!
 

Gratulerer ❤❤❤
 

Gratulerer ❤️❤️ Så du ble gravid etter kun 1 mens? Jeg er over første mens (hvis det var mensen da, blødde helt frem til det jeg tror var mensen) og har i følge kalenderen første dag med "middels sjanse for å bli gravid" i dag.
 
Gratulerer ❤️❤️ Så du ble gravid etter kun 1 mens? Jeg er over første mens (hvis det var mensen da, blødde helt frem til det jeg tror var mensen) og har i følge kalenderen første dag med "middels sjanse for å bli gravid" i dag.
Jeg blødde i 5 dager etter MA. Så gikk det en evighet (føltes slik)
Fikk mens 24 september og i dag var testen posetiv. Det verste/beste med det er at vi har virkelig ikke Prøvd tror vi hadde sex en gang i løpet av det min kalender kaldt eggløsning perioden så tror vi hadde max flaks
 
Jeg blødde i 5 dager etter MA. Så gikk det en evighet (føltes slik)
Fikk mens 24 september og i dag var testen posetiv. Det verste/beste med det er at vi har virkelig ikke Prøvd tror vi hadde sex en gang i løpet av det min kalender kaldt eggløsning perioden så tror vi hadde max flaks
Ser jeg startet MA den 19 august så har gått radig da må jeg jo si. Men klarer ikke helt og glede meg. Er redd for at det skal gå galt denne gangen også. Men når jeg tenker etter så for 18 år siden (guttungen min er 17) hadde jeg en spontanabort mnd før jeg var på vei med han. Jeg viste ikke den gangen at det var det jeg hadde var 19 år
 
Back
Topp