1cm åpning og moden hodet festet

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Så spennende og jordmor tok litt forsiktig til sidene men ikke strippet. Mente det var godt modent og at riene bare kunne komme:) fikk overtidskontroll på sykehuset om en uke. Håpe jeg føder før den tid.
Sitter her med murringer i ryggen og nedpreSs bah...

Sent from my iPhone using BV Forum

Kunne kjenne rett inn på hodet til babyen :) <3
Uke 40 idag:) termin om 2 dager !!:)

Lykke til!

Hadde rier i 3 timer også stoppet det opp. Skikkelig tak i ryggen og tok tiden på de. Kom hyppige. Tatt meg en dusj, alt har stoppet opp.... Har ordnet barnevakt til i morgen av alt tingen... Håpe det tar seg opp!:) æsj lurerier

Satse på at det enten har tatt seg opp eller at det snart gjør det. Lykke til. :)

På føden idag på morran sjekket er moden 1-2 cm åpning, ingen stripping :( ville så gjerne. Blir gal. Vært oppe i hele natt ingen søvn, kjørte selv til føden, vR der i 3 timer. Babyen er aktiv og fin. Fikkvil paralgin forte stikkpille mot msgesmerter og for å sove. Sovet i 3 timer hjemme nå. Må prøve å slappe avv... Hadde maserier når jeg lå der men ikke noe med effekt. Bare forferdelig slitsomt. Mageknip konstant nedpress vondt i ryggen hodet... Termin idag! Uff

Ingenting :( huff men ikveld Tenker jeg på andre ting, prøve det denne helga så kanskje det skjer noe :)

Huff stakkar deg. Føler virkelig med deg.
Finn på noe kos så krysser vi fingrer for fødsel i nær fremtid!

Jeg havnet på føden med modningsrier/maserier som du, og hadde 3-4cm i nesten en uke.. Dro hjem fra føden 2 ganger. Siste gangen var jeg skuffet og drittlei akkurat som du. Kom hjem, så sa jeg til samboer at nå skal jeg faen ikke tilbake på det sykehuset før hodet henger mellom føttene, og at jeg ikke skal stresse, for han kommer når han erklar.
Så gikk jeg å la meg. 2 timer etterpå gikk vannet :-)

Slapp av mest mulig, og kos deg. Vet det er vanskelig å tenke sånn når du er lei, men prøv :) tenk på aaalt annet! Lykke til

Har sitti meg maserier i hele dag. Skikkelig tak i magen og rygg. Varer i 1 min og mer og telte 22 sånne tak på 1,5 time. Kommer og går men klarer meg fint hjemme enda. Håpe virkelig de tar seg opp:)
Skal se serie ikveld og tenke på noe annet. Men enklere sagt enn gjort. Reiser inn når jeg ikke klarer å være hjemme lenger.

Har sitti meg maserier i hele dag. Skikkelig tak i magen og rygg. Varer i 1 min og mer og telte 22 sånne tak på 1,5 time. Kommer og går men klarer meg fint hjemme enda. Håpe virkelig de tar seg opp:)
Skal se serie ikveld og tenke på noe annet. Men enklere sagt enn gjort. Reiser inn når jeg ikke klarer å være hjemme lenger.

Hvordan går det? Har det tatt seg opp?

Skjønner at det er frustrerende. Du får prøve å tenke på litt andre ting. Ta en storvask av leiligheten (kan starte fødsel ifølge kjerringråd). Sett opp noen små mål/prosjekter for hver dag og fokuser på de. Håper det tar seg opp snart.

Veldig frustrerende, særlig med alle som maser i tillegg og Sambo som går flere ganger om dagen og spør om jeg kjenner noe. Har vasket litt og hatt litt tak i rygg men blir bare med det :) er jo optimist hver ettermiddag da fødselen startet på ettermiddagen sist. Og da kjente jeg litt murringer i rygg før det tok seg skikkelig opp. Idag skal vi ha det samme til middag som sist fødselen satte igang. Nemlig koteletter erter surkål poteter og grønnsaker . Og min snille mann står på kjøkkenet og lager den <3

Veldig frustrerende, særlig med alle som maser i tillegg og Sambo som går flere ganger om dagen og spør om jeg kjenner noe. Har vasket litt og hatt litt tak i rygg men blir bare med det :) er jo optimist hver ettermiddag da fødselen startet på ettermiddagen sist. Og da kjente jeg litt murringer i rygg før det tok seg skikkelig opp. Idag skal vi ha det samme til middag som sist fødselen satte igang. Nemlig koteletter erter surkål poteter og grønnsaker . Og min snille mann står på kjøkkenet og lager den <3

Så hyggelig at han lager mat til deg. Jeg gikk 7 dager på overtid og husker selv hvor irriterende det var at alle måtte spørre, men det er jo ikke vondt ment. :) I ettertid var det jo litt artig, for det er faktisk den siste tiden som virker lengst, men så er det jo kun noen dager til selv om det er vanskelig å tenke sånn. Kos deg med god mat, en hyrdestund og før du vet ordet av det så har det skjedd noe. Krysser fingrene for deg. Ha en riktig god søndagskveld. :D

Back
Topp