1cm åpning :o

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Måtte i dag til vakthavende jordmor pga ned press å vonde kynnere . Fikk beskjed om st eg hadde 1cm åpning og va litt moden. Skummelt med tanke pånat eg bare e 32 uker. Men fikk noen tabeletter som skulle hjelpe åmstoppe vonde kynnere. ( fikk disse med førstemann også) vis ikke det hjelper blir jeg innlagt får å få longemodnings sprøyte. Er bedre i formen nå heldigvis. :) krysse fingre på at det holder seg slik i noen uker til :) ps, jm kunne dytte på barnet når hun undersøkte meg :p

Åj! Lykke til. Håper babyen vil holde seg i magen litt til og at alt går bra med dere:-)!❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for at knøttet holder seg der inne i noen uker til og at kynnerene har roet seg for deg. Hold deg i ro og ta vare på deg selv :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Oi!! Spennende! Håper lille holder seg inne litt til :):)

Lykke til. Håper det går noen uker til.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til håper babyen holder seg inne litt til.

Lykke til. Håper kynnere og åpningen stopper så det blir noen uker til.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Oi oi! Kniiiip litt til da! :D Godt du ringte!

-Fra appen-

Lykke til, håper barnet holder seg trygt i magen en stund til :)

Masse lykke til! Krysser alt for at babyen holde seg inne der litt stund til:)

Masse lykke til!
Krysse selvfølgelig fingrane for at mini helde seg inne nåke veke t :Heartbigred

Krysser fingrene for at babyen holder seg i magen noen uker til :)

Magnesium kan hjelpe mot vonde kynnere og for tidlig fødsel, så jeg ville absolutt tatt det. Mer utbredt i USA enn her, men søk det opp på Google! Lykke til :) (Fikk forøvrig er i uke 32+6 sist pga svangerskapsforgiftning og det gikk helt fint :D)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Måtte til med en brecanyl (vet ikkje helt kossen det skrives) riebempende hvartfall igjen nå i kveld. :/ har hat vondt å våre rar i kroppen i hele dag. Legger meg snart å sover å ringer jordmor i morgen, vis ikke det tar seg skikkelig opp i natt da.

Back
Topp