Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal stå fortidlig og ikke formidling ;-)Tok amh, og noe annet, må tilbake den 26. For og ta en ny en for noe annet, var formidling når jeg tok den.
Men den 26 er jo en søndag, skal jeg komme den 24 eller 27 da??
Men har ikke fått noe papirer så måtte bare ringe og spørre.. For når jeg var innlagt på sykehuset ordnet legen søknad og noe annet, mye greier man skal igjennom![]()
Har du vært inne til samtale lillemaur?Men du har ikke vært inne til selve samtalen enda? Jeg føler at det er så mange forskjellige opplegg man kan få, og er så spent på hva de sier.![]()
Første gangen trodde jeg det var vandelig med litt mage vondt, men ble jo bare vondere og vondere..ca uke 8. Også begynte jeg og blø og fikk veldige mage smerter, de andre gangene kjente jeg igjen den mage vondten, så da oppdage. Jeg det ca rundt 4-5 uker på vei.. Og har hatt positive tester hele tiden som vandelig.Fikk mensen i dag, men den er ikke så sterk som den bør, syns jeg.
Jeg er ikke helt sikker på hva som skal skje, for der sto bare at det var en samtale og en gu. Men jeg håper at vi skal diskutere hva de tror er beste løsningen for oss og legge opp en tidsplan for første forsøk.
Hvor raskt oppdaget du dine exu? Slo de ut positivt ved ikm? Jeg har ganske sterke el-tester, men negative g-tester. Litt forvirrende...
Men skal fortelle hvordan det går etter timen på torsdag![]()