1blod prøve

Ikke unormalt å vente over 30 min ikø. Er mange som vil prate med de :)

Tok amh, og noe annet, må tilbake den 26. For og ta en ny en for noe annet, var formidling når jeg tok den.
Men den 26 er jo en søndag, skal jeg komme den 24 eller 27 da??
Men har ikke fått noe papirer så måtte bare ringe og spørre.. For når jeg var innlagt på sykehuset ordnet legen søknad og noe annet, mye greier man skal igjennom ;)

Har jo ikke fått noen rekvisisjon jeg..

Tok amh, og noe annet, må tilbake den 26. For og ta en ny en for noe annet, var formidling når jeg tok den.
Men den 26 er jo en søndag, skal jeg komme den 24 eller 27 da??
Men har ikke fått noe papirer så måtte bare ringe og spørre.. For når jeg var innlagt på sykehuset ordnet legen søknad og noe annet, mye greier man skal igjennom ;)
Det skal stå fortidlig og ikke formidling ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hmm, ikke helt enkelt det der, men du har ikke fått beskjed om at du må ta det på en bestemt dag i syklusen?? Kan ikke helt forstå hva de mener med at den var fortidlig med mindre det er snakk om hormoner som østrogen/progesteron/luteiniserende hormon(LH)/follikelstimulerende hormon(FSH) (?) sa de hvorfor du måtte tilbake spesifikt den 26? :)

Husker jo ikke hva alt det der het ;-) men var noe etter mensen værtfall... Var så mange ukjente ord, men blir vell kjent med alt det derre etter vært og hihi...

Hmmm, oki:) men så lenge du ikke hadde m en rekvisisjon så tror jeg analysen ikke tar mer enn to dager :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Men du har ikke vært inne til selve samtalen enda? Jeg føler at det er så mange forskjellige opplegg man kan få, og er så spent på hva de sier. :)

Nei har ikke vært til noen samtale enda..

Fikk jo beskjed om og komme den igjen den 26 jan. Gjør det noe om jeg kommmer den 24? Da den 26 er en søndag..

Hei
Men du har ikke vært inne til selve samtalen enda? Jeg føler at det er så mange forskjellige opplegg man kan få, og er så spent på hva de sier. :)
Har du vært inne til samtale lillemaur? :)

Vi skal inn neste torsdag, og begynner å bli veldig spent. :) Prøvde på et siste forsøk nå i romjulen, og jeg skulle ha mensen i går, men spotter kun lett. Fikk negativ test i går morges, så jeg tror nok den bare er forsinket. Men det er jo klassisk når jeg skal ha GU på torsdag også. Hvis den ikke dukker opp i morgen, så bør jeg vel ringe de å spørre.

Hadde en exu i november, så jeg blir så nervøs for at det skal skje igjen...

Ja jeg har hatt 3 exu :( ikke noe gøyt...
Men vet du hva de samtalene går ut på? :)

Fikk mensen i dag, men den er ikke så sterk som den bør, syns jeg.

Jeg er ikke helt sikker på hva som skal skje, for der sto bare at det var en samtale og en gu. Men jeg håper at vi skal diskutere hva de tror er beste løsningen for oss og legge opp en tidsplan for første forsøk.

Hvor raskt oppdaget du dine exu? Slo de ut positivt ved ikm? Jeg har ganske sterke el-tester, men negative g-tester. Litt forvirrende...

Men skal fortelle hvordan det går etter timen på torsdag :)

Fikk mensen i dag, men den er ikke så sterk som den bør, syns jeg.

Jeg er ikke helt sikker på hva som skal skje, for der sto bare at det var en samtale og en gu. Men jeg håper at vi skal diskutere hva de tror er beste løsningen for oss og legge opp en tidsplan for første forsøk.

Hvor raskt oppdaget du dine exu? Slo de ut positivt ved ikm? Jeg har ganske sterke el-tester, men negative g-tester. Litt forvirrende...

Men skal fortelle hvordan det går etter timen på torsdag :)
Første gangen trodde jeg det var vandelig med litt mage vondt, men ble jo bare vondere og vondere..ca uke 8. Også begynte jeg og blø og fikk veldige mage smerter, de andre gangene kjente jeg igjen den mage vondten, så da oppdage. Jeg det ca rundt 4-5 uker på vei.. Og har hatt positive tester hele tiden som vandelig.

Back
Topp