1blod prøve

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Venter No på at mensen skal komme rett over nyåret..
Da skal jeg og ta blodprøver, ja den første.. For Ass. Befruktning.
Men hva skjer etter dette egentlig?
For har jo glemt hva legen sa til meg,sånn er det når man har for mye og tenke på, og det var tett opp etter jeg nettopp fjernet den siste egglederen..

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

man får innkallene til en forsamtale, hvis du ikke har vært på det :)
der informerer de om hva som skjer med ivf behandling, og går igjennom åssen man bruker medisiner. og når oppstart blir ca
og spør om en del ting
lykke til :)

Det ser ut som at vi er på samme stadium, og like gamle ;)
Vi skal inn til første samtale i midten av januar. Blir spennende å høre hvordan veien videre blir.
Masse lykke til :)

Jeg skal inn på onsdag og ta blodprøver, så spent på hva som skjer etter det :-)

Masse lykke til til deg og lillemaur ;-)

Jeg skal inn på onsdag og ta blodprøver, så spent på hva som skjer etter det :-)

Hihi plutselig er det jeg som får gleden av å stikke deg på onsdag ; P

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Hihi kansje vi sees der da ;-) vist jeg ikke får sjans til og gå innom i lunchen på jobb i morgen da, for fikk beskjed om og bare gå ned for jeg lå i systemet :-)

Hihi plutselig er det jeg som får gleden av å stikke deg på onsdag ; P

Men det var på laboratoriet jeg skulle da? Kan ikke det stemme? ;-)

Jupp blodprøvene på laboratoriet:) :) det er nærmest vegg i vegg m ivf :)

Hihi kansje vi sees der da ;-) vist jeg ikke får sjans til og gå innom i lunchen på jobb i morgen da, for fikk beskjed om og bare gå ned for jeg lå i systemet :-)

Aah ja kanskje det blir i morgen istedenfor :) ja rekvisisjonen ligger elektronisk i datasystemet :) jobber du da i nærheten?

Blir i morgen tidlig. Men ha jobber rett oppe på Landås :-)

Da var 1 steg tatt, No er jeg spent på hva som skjer videre, tar vell en evig tid før man får svar :p
Men få vell vente i spenning ;)

Da var 1 steg tatt, No er jeg spent på hva som skjer videre, tar vell en evig tid før man får svar :p
Men få vell vente i spenning ;)

Det var diverse hormon eller virusprøver da? Var AMH en av prøvene om du vet det?

Jeg vet ikke rett og slett ;-)
Hun var litt grinete hun som stakk meg, så gikk egentlig bare etter på. Jeg burde kansje spurt ;-)?

Det var diverse hormon eller virusprøver da? Var AMH en av prøvene om du vet det?

Sent from my SM-P600 using Tapatalk[/quote
Hun tappet bare 1 glass da, trodde hun skulle ta litt flere jeg da ;)

Åå, nei det hørtes ikke bra ut, var hun ung eller eldre? Nei bare spørre ivf hvilke prøver det var de hadde bestilt:) hadde du forresten m et skjema for blodprøvetakning?
Hvem bare ett glass ja, D kan forsåvidt være AMH, er det den kan det i værstefall ta opptil 6 uker å få svar :/ hvis ikke tar det en til to dager:) (AMH tas kun når pasient har m seg en rekvisisjon) wæææ lang melding! :D

Åå, nei det hørtes ikke bra ut, var hun ung eller eldre? Nei bare spørre ivf hvilke prøver det var de hadde bestilt:) hadde du forresten m et skjema for blodprøvetakning?
Hvem bare ett glass ja, D kan forsåvidt være AMH, er det den kan det i værstefall ta opptil 6 uker å få svar :/ hvis ikke tar det en til to dager:) (AMH tas kun når pasient har m seg en rekvisisjon) wæææ lang melding! :D

Hva er amh? ;)
Nei hadde ikke med noe papir, møtte bare opp for og ta den blodprøven når mensen kom..
Hun Var ung hun som tok blodprøven..
Kansje jeg skal ring. Og høre med de :)

Vi fikk innkallelse til forsamtale ikke så lenge etter vi hadde tatt blodprøvene, så håper det går like fort dere. :)

Ja håper det går litt fort ;)
Har prøvd og ringe opp.. Men 20 min i kø??
Vet du hva blodprøve det var? Og hvorfor vi må ta den? :)

amh viser til hvor mye eggreserve du har. Og hvor mye hormoner du skal gå på under forsøket

Siden det var en blodprøve når mensen kom, er det nok for å se om hormonene dine oppfører seg normalt. Husker ikke nå hvilke hormoner det er, men det står på rekvisjonen, og det er de samme som tas på vissesyklus dager

Back
Topp