19uker på vei og det er fremdeles lite med spark!!

baby_jenta

Betatt av forumet
19uker på vei og det er fremdeles lite med spark!!
har kjent liv men det går flere dager mellom vært spark å det gjør meg så beskymret..
er alltid så over beskymret med ting hele tiden og det er i lengdenveldig plagsomt..

hei du[:)] skjønner godt at du blir bekymret, men det går nåkk bra skal du se[:)] lykke til med babyen[;)] du er heldig! håper jeg har en liten en i magen jeg også[8|]

jeg kjente ikke spark før jeg var 22 uker på vei jeg,så det skal du ikke bekymre deg sånn for[:)]

Tror det varierer hvor tidlig man starter å kjenne spark hver dag. Uke 19 er ganske tidlig.
Jeg har kjent det daglig siden uke 20 - men som sagt, det er forskjellig fra person til person.

Forstår hva du mener da, jeg er nervøs for alt mulig hele tiden. Er vel sånn det er å være mamma [;)]

jeg har nettopp oxo begynt å kjenne spark så ikke tenk så mye på det du....

Noen kjenner spark tidlig og andre kjenner spark sent.. Det er så forskjellig fra person til person, så ikke bekymre deg over det!
Det er ikke alle som kjenner spark eller bevegelser så tidlig som i uke 19, så du er jo heldig som har kjent det alt! [:D]

Tror jeg var i uke 20 jeg da jeg virkelig skjønte at det var babyen som sparket inni der..

min første unge var så tidelig ute,derfor er det litt rart nå..men alle unger er jo forkjelige så
ORIGINAL: fruluna

Noen kjenner spark tidlig og andre kjenner spark sent.. Det er så forskjellig fra person til person, så ikke bekymre deg over det!
Det er ikke alle som kjenner spark eller bevegelser så tidlig som i uke 19, så du er jo heldig som har kjent det alt! [:D]

Tror jeg var i uke 20 jeg da jeg virkelig skjønte at det var babyen som sparket inni der..

Tror du kan ta det helt rolig,jeg kjente ikke spark før uke 19 og da veldig svakt...
det kan vær det at barnet har snudd seg og sparker på et sted dær du er mindre følsom[:)]
og det er vanlig at du på dette stdiet kan gå dager uten å kjenne noe...[:D]

det hjelper alltid så mye med litt støtte,merker med en gang att jeg blir litt roligere da lix[:D]
ORIGINAL: Hanne84

Tror du kan ta det helt rolig,jeg kjente ikke spark før uke 19 og da veldig svakt...
det kan vær det at barnet har snudd seg og sparker på et sted dær du er mindre følsom[:)]
og det er vanlig at du på dette stdiet kan gå dager uten å kjenne noe...[:D]

Jeg kjente første sparket ut i uke 20. Var kjempebekymret før det, for alle sa:
"Åååå.. Har du ikke kjent noe ennå?? Det er vel ikke helt normalt!" (kjempe lurt å si til en som er gravid for første gang!!)
Men når jeg var på ultralyd i uke 19 sa jordmor at morkaka mi lå sånn at det var vanskligere å kjenne. Babyen måtte på en måte bli litt sterkere først.
Jeg så jo at hun sprellet som bare det, så da forsvant bekymringene.

Tror ikke du har no å bekymre deg for. Det kommer nok skal du se [;)]

*Adelin er ventet 7.mars*

har jo vært på ultralyd nå så,morkaka lå oven på så jeg ikke ville kjenne det så bra jeg heler..men ultralyden roet meg ikke ned for hun ville ha meg tilbake på en ekstra kjekk!! så jo att den bevegde seg i magen å til å med vinket til meg[:D]
men blei litt urolig når hu ville ha meg tilbake da
ORIGINAL: Ninu

Jeg kjente første sparket ut i uke 20. Var kjempebekymret før det, for alle sa:
"Åååå.. Har du ikke kjent noe ennå?? Det er vel ikke helt normalt!" (kjempe lurt å si til en som er gravid for første gang!!)
Men når jeg var på ultralyd i uke 19 sa jordmor at morkaka mi lå sånn at det var vanskligere å kjenne. Babyen måtte på en måte bli litt sterkere først.
Jeg så jo at hun sprellet som bare det, så da forsvant bekymringene.

Tror ikke du har no å bekymre deg for. Det kommer nok skal du se [;)]

*Adelin er ventet 7.mars*

hmm.. ja, det skjønner jeg. Er det lenge til du skal dit da?
Sa hun ikke hvorfor?
Jeg skal sende masse gode tanker jeg [:D]. Håper alt går bra!

grunnen var fordi hu fikk dårlig bilde av hjerte..har fått nye time den 25januar,det er jo ikke så lenge til men jeg syns jo att det er lenge da..tiden går treigt når en venter dessvere..takk for det!! sikkert bare jeg som er over beskymret,håper jeg..
ORIGINAL: Ninu

hmm.. ja, det skjønner jeg. Er det lenge til du skal dit da?
Sa hun ikke hvorfor?
Jeg skal sende masse gode tanker jeg [:D]. Håper alt går bra!

Sikkert bare for å være på den sikre siden! [;)]
Alt er nok vel med babisen din skal du se..

Back
Topp