19mnd å julenisse

nemi.marselia

Forumet er livet
vi lure på å få en julenisse på besøk julaften på formiddagen men så e vi litt redd før at ho ska bi skeptisk å redd.
ho e vanlivis ikkje redd nåkka.

ka dåkk trur?

ja hvorfor ikke.. Har hun sett julenissen før da ??

ORIGINAL: Apeloffen returns

ja hvorfor ikke.. Har hun sett julenissen før da ??

ikkje i naturtro str nei, men ho veit ka en nisse e før prate ofte om nissen

ORIGINAL: gade

Det går sikkert an å prøve, men anbefaler da en niss med sjegg og briller, altså- uten maske.. det er den som ofte skremmer barna

Lykke til

ja maske e ikkje aktuelt
å så tenkte vi på å vælde en person som ikkje e så høy eller stor heller

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

vi skal ha nisse til snuppa i år....men d er min søster på 12 som skal være....ikke veeeeldig godt utkledd, men nok til at snuppa ikke kjenner ho igjen men ikke blir skremt....
skal ikke ha maske da (de er skummle) men ha løsskjegg og lue!!

merker vi ho blir skeptisk sier vi hade til nissen...[:)]

oki vi vurdere å bruke enten lillebroren min på 19 eller stedatra t brodern på 12.
får se ka d bi

Vi har dratt på europris og på senteret og hilst på store nisser der vi, så jeg tror han er forberedt. [;)]
Sjekk om de kansje har slikt hos der, det er god trening.

ORIGINAL: livmor

Du får vise bilder av nissen og forberede henne på det. Fotelle om hvor snill han er og sånn.. Blir sikkert stas da[:)]

ho veit korsen nissen ser ut.
ho har en liten nisse bamse ho bruka å ha på fanget (nesten like høu som ho)
må høre m dær vi ska være i jula.
ho gleda sæ t jul i år å d jør mammaen å

ORIGINAL: Chill26

Vi har dratt på europris og på senteret og hilst på store nisser der vi, så jeg tror han er forberedt. [;)]

den va ikkje så dom du
ska på shopping i mårra s¨å får leite etter nissan[:D]

Ikke maske, nei! Da mamma var liten ble hun vettskremt av morfar. Han var på loftet for å hente julepynten, og tok på seg nissemaska. DA mamma var på vei opp stigen (nysgjerrig på hva pappaen drev med), stakk han hodet ned av loftsluka med maska på. Mamma er fortsatt litt "redd" for nissen den dag i dag![8D]

quote:

Vi har dratt på europris og på senteret og hilst på store nisser der vi, så jeg tror han er forberedt.

den va ikkje så dom du
ska på shopping i mårra s¨å får leite etter nissan

Mitt blonde hode glimter til...hihihi[:D]

quote:

Vi har dratt på europris og på senteret og hilst på store nisser der vi, så jeg tror han er forberedt.

den va ikkje så dom du
ska på shopping i mårra s¨å får leite etter nissan

Mitt blonde hode glimter til...hihihi[:D]

ja du har væl dine lyspunkt du å av å t

Vi driver med litt nissetrening før jul,vi[:D] Ser på nisser i butikker, blader osv. Også har jeg kledd meg ut som nisse tre ganger og kommet "på besøk" med en mandarin.
Første gang ble han veldig redd, grein litt og sa hadet med en gang, dagen etter var det litt mere spennende men nissen fikk ikke lov å komme bort. Men idag tok han nissen i hånda og sa takktakk også tok han nesa av nissen[:D]
Så når jeg kom tilbake etter å ha tatt av nissedrakta så var han veldig ivrig og skulle fortelle meg om nissen.
"Eeeh ehhe, nieh"(nisse), pekte på døra, dro seg selv i nesa, sa takktakk. Var så moro og se at han prøvde å forklare meg så godt han kunne hva han hadde opplevd.
Så etterpå har han kikka som bare det i vinduet og ut i ganga etter nissen.
Så tenkte å ha et treff til før den store dagen, så tror jeg ikke han er redd lenger[:D]

ORIGINAL: ~fearless~

Vi driver med litt nissetrening før jul,vi[:D] Ser på nisser i butikker, blader osv. Også har jeg kledd meg ut som nisse tre ganger og kommet "på besøk" med en mandarin.
Første gang ble han veldig redd, grein litt og sa hadet med en gang, dagen etter var det litt mere spennende men nissen fikk ikke lov å komme bort. Men idag tok han nissen i hånda og sa takktakk også tok han nesa av nissen[:D]
Så når jeg kom tilbake etter å ha tatt av nissedrakta så var han veldig ivrig og skulle fortelle meg om nissen.
"Eeeh ehhe, nieh"(nisse), pekte på døra, dro seg selv i nesa, sa takktakk. Var så moro og se at han prøvde å forklare meg så godt han kunne hva han hadde opplevd.
Så etterpå har han kikka som bare det i vinduet og ut i ganga etter nissen.
Så tenkte å ha et treff til før den store dagen, så tror jeg ikke han er redd lenger[:D]

hehe morsomt

har lært ho ka nisse betyr då
får sei æ nisse så set ho på mæ å sei. "isse bakke"

Hihi, ja de lærer tidlig[:D][:D]

En vet jo aldri hvordan ungene reagerer, men vi var på nissefest nettopp, og Trym var ikke noe redd for nissen...han gikk derimot rett bort og satte seg på fanget hans[:D]

snuppa har snakket med nissen allerede på julegrantenninga. Han var en voksen mann med maske, å snuppa var ikke redd i heletatt.

Back
Topp