Gamlebyen87
Andre møte med forumet
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber du i skolen?Samme her,bare at jeg står uten jobb hele juni, juli og august. Vurderer å være så frekk å sykmelde meg en gang ut i mai. Pga mine plager, magesmerter, og bekkenplagene. Sambo har spurt hvordan det blir å gå ut i 100%jobb igjen når skolene åpner,og jeger ikke sikker. Satt å lekte på gulvet med min 2åring i går i 15-20 minutter og klarte knapt å gå på ene foten etterpå resten av kvelden.
Ja,eller er lærling dær.Jobber du i skolen?
Okei , da gjelder kanskje ikke dette deg, for lærere er man ansatt til 31.7 hvis man er ansatt for minst et halvt år.Ja,eller er lærling dær.
Ikke lærere, jeg er lærling. Med kontrakt ut maiOkei , da gjelder kanskje ikke dette deg, for lærere er man ansatt til 31.7 hvis man er ansatt for minst et halvt år.
Okei , da gjelder kanskje ikke dette deg, for lærere er man ansatt til 31.7 hvis man er ansatt for minst et halvt år.
Jeg har den ikke tilgjengelig, mener det er lektorlaget, SL eller utdanningsforbundet jeg har lest det på. Har du vært vikar hele året?Vet ikke hva denne posten handlet om, men akkurat dette er jeg interessert i. Kan du gi meg kilde på dette? Har vikariat ut skoleåret selv som lærer, men permisjonen starter jo i utgangspunktet ikke før midt i august.
Jeg har den ikke tilgjengelig, mener det er lektorlaget, SL eller utdanningsforbundet jeg har lest det på. Har du vært vikar hele året?
Årsvikariat går vel fra 1.8-31.7 så det skal være i orden ?Ja, har hatt årsvikariat i to skoleår etter endt utdanning. Lektor ved grunnskole.
Årsvikariat går vel fra 1.8-31.7 så det skal være i orden ?
Nei, dette må du sjekke, det er feil. Skoleåret går fra 1.8 til 31.7 så du skal være ansatt til da. Hør med tillitsvalgt?Står 20.6 på kontrakten. I fjor fikk jeg lønn også på sommeren, men da hadde jeg kontrakt på nytt vikariat fra 20.8. Nå har jeg naturligvis ikke det. Samtidig vet jeg at diskrimineringsvernet er sterkt når det kommer til svangerskap, så om det finnes grunnlag for å få lønn også denne sommeren skal jeg absolutt ta det videre. Men mulig det er søkt.
Nei, dette må du sjekke, det er feil. Skoleåret går fra 1.8 til 31.7 så du skal være ansatt til da. Hør med tillitsvalgt?