???

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
upload_2018-10-11_20-12-8.jpeg
 
Skimter en svak strek til venstre, men er de litt tette? Hvilke test er dette? Ville tatt en ny i morgen tidlig
 
Skimter en svak strek til venstre, men er de litt tette? Hvilke test er dette? Ville tatt en ny i morgen tidlig
Er A1 test. Alle testene eg har tatt har våre slik 1 uke nå :/ blir ikkje sterkere. Skal prøve å ikkje teste mer nå før over helgen.
 
Takk eg gjorde det selv også men filen hva forstår til at eg fikk lagt den inn da eg bare bruker forumet på nettleseren å ikke i app. Tror du det er skyggestrek ?

Leste etterpå at det er A1. Da er det umulig å si, dessverre. De burde bare slutte å selge de testene
 
Har brukt A1 ganske mye og aldri fått skygge, men den har pleid å vise stigning litt bedre. Prøv enn annen test, evt vent til over helga. Er den lik da, ta en blodprøve for å sjekke stigning
 
Har brukt A1 ganske mye og aldri fått skygge, men den har pleid å vise stigning litt bedre. Prøv enn annen test, evt vent til over helga. Er den lik da, ta en blodprøve for å sjekke stigning
upload_2018-10-12_19-47-6.jpeg
Dagens test. Aldri fått skygge på disse eg heller før evt nå. Streken viser bedre i virkeligheten og når eg redigere bilde.
 
Veldig rart, har du prøvd annen test? Rfsu eller CB? Jeg fikk lenge "tulle" streker på Rfsu men knall tydelige med, CB
Ja samme svake strekene på dem også. Er henvist til gyn får å se om det kan være graviditet uten for livmor siden økningen er så svak. Får vel bare vente å se når eg får time.
 
Ja samme svake strekene på dem også. Er henvist til gyn får å se om det kan være graviditet uten for livmor siden økningen er så svak. Får vel bare vente å se når eg får time.
Jeg har fått samme som deg, bare svake streker ingen tegn til økning. Fikk utslag på blodprøve så skal nå i UL for å se om det er utenfor livmor, baby eller noe annet som gjør dette:sorry:
Skjønner godt du blir fortvilt, ikke enkelt dette...
 
Back
Topp