19439

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Så mange innlegg hadde vi klokka 12 nå :)

God skravling :)
 
Da er det bare å skravle i vei! Vi trenger minst 20 per hode for å ikke ryke ut.
 
Så bra dere følger med:) Her har det gått i ett hele dagen.. Alene hjemme med begge ungene.. Titter innom en snartur nå, men har ikke tid til å skrive mye før i kveld:p *sliten*
 
Jeg har hatt barseltreff med 7 kjempetrivelige damer og bebiser, så nå har jeg litt mer tid til å skravle. Sitter ute i solen ( som nettopp forsvant bak en mørk sky :( )
 
Jeg har hatt barseltreff med 7 kjempetrivelige damer og bebiser, så nå har jeg litt mer tid til å skravle. Sitter ute i solen ( som nettopp forsvant bak en mørk sky :( )
Her forsvant den nettopp bak en hvit sky;-) Men vi skal snart på farten igjen så det gjør ikke noe:p
 
Jeg har hatt barseltreff med 7 kjempetrivelige damer og bebiser, så nå har jeg litt mer tid til å skravle. Sitter ute i solen ( som nettopp forsvant bak en mørk sky :( )
Hørtes koselig ut!:)

Noen burde ta en alvorsprat med den sola. Først holder den seg borte i over et halvt år, og når den først kommer tilbake drar den med seg stygge skyer! Skamme seg!
 
Hørtes koselig ut!:)

Noen burde ta en alvorsprat med den sola. Først holder den seg borte i over et halvt år, og når den først kommer tilbake drar den med seg stygge skyer! Skamme seg!
Haha:) Ja, men ikke kjeft så mye at den forsvinner for godt;-)
 
Skriver mens jeg ammerr, skal prøve å bidra med mine 20
 
Da har vi kommet hjem fra trilletur med barselgruppa, hadde en herlig gåtur på nesten tre timer, deilig! Nå blir det skravling mens lillemor spiser :)
 
Da har vi kommet hjem fra trilletur med barselgruppa, hadde en herlig gåtur på nesten tre timer, deilig! Nå blir det skravling mens lillemor spiser :)
Det hørtes kjempegodt ut:)
 
Da har vi kommet hjem fra trilletur med barselgruppa, hadde en herlig gåtur på nesten tre timer, deilig! Nå blir det skravling mens lillemor spiser :)
Fantastisk :)
 
Nei, det er så godt! Og nå har vi et klassisk eksempel på at søvn avler søvn, lillemor har sovna i vognbaggen på veranden her :D
Sågodt å høre!!
 
Back
Topp