190211 LØRDAG

Looney

Forumet er livet
VIP

Pappaen har lagt snuppa og hun sover[:)] Jeg ha litt pc tid, men det blir ikke lenge for bør sove snart.

Goood lørdag alle sammen[:)][:)]

har kommet hjem fra middag på byen.
Traff igjen folk jeg ikke har sett på sånn ca 15-20 år................hjelpes.
Og så mye rart vi gjorde i den tiden...........stikk ord er møljekos, manndomsprøve, ryggklining, sportsteater, hytteturer, spøkelseshistorier, sangbok (en type på en hytte vi var på) utflukter, coliker.................

God morgen! [:)][:)]

Siden ungene ikke er hjemme, så sov jeg til ti på åtte, da klarte ikke betennelsesryggen min å ligge lengre. Sambo sover enda.
Skal på Step&Pump kl 10, etterpå blir det hjem for å vaske hus til ungene kommer hjem igjen. I ettermiddag blir det bare hjemmekos med ungene, og det blir deilig! [:)]

Ha en fin lørdag dere! [:)]

En god natt med sovedyret vårt. Våknet av et brak kl ti over halv åtte da Nicholas hadde detti ut av sengen sin. Han har slik høy seng og hadde klart å dette på vei ned stigen. Første gangen dette har skjedd siden han fikk sengen for 2,5 år siden[&:] Men det gikk visst bra[:)]

Josephine leverte tidenes bæsjebleie i vår dobbelseng da hun koste med pappaen før vi sto opp. Masse bæsj som lignet på smeltet cheddarost[:D][:D]

Alle i huset spist og delvis på kledd før 10.50 på morgenen er ikke gærent til å være oss. Vurderer en tur på skøytebanen rett oppi gata her for Nicholas har veldig lyst til å gå på skøyter.

Får besøk i firetiden av vennepar med to små. Tror jeg går for servering av noe tacogreier jeg. Sønnen til venneparet vårt skal på Rikshospitalet i morgen for operasjon. Han har nemlig fått utlevert 3 nyrer[&:][&:]

ORIGINAL: suki

Fikk litt beverly hills 90210 følelse av overskrita! På tide å legge seg kanskje. Skal jo jobbe i morgen. [X(]

Har akkurat bestillt 4 cd`er på amazon.co.uk. Lenge siden jeg har bestillt cd`er gitt. Har ikke satt meg inn i å kjøpe låter på nett og overføre til mobil eller ipod jeg. Fikk ipod for sikkert 5-6 år siden, men har enda ikke giddet å lære meg den. [X(][X(]

Suki: Det samme fikk jeg

Vel vel i dag har vi skikkelig fint vær ute[:D][:D][:D][:D]

Vi har allerede trillet tur en gang i dag...Vi var nemlig på Europris og kjøpte snop...Fy mg[8D][8D][8D]

Og nå når vi var kommet tilbake så ser jeg at Vilde har hevelse i høyre side i fjeset sitt..Litt sånn bolleskinn...Lurer på hvorfor jeg[8|]

Da satt Heidi og kosa seg med snop og ser på Tingeling[:)][:)] Er jo lørdag[8D] Mens jeg driver med vasking og rydding av klær

Vilde er lagt på lading litt seint men det går for denne gangen..Men skal vekkes rundt 3 tenker jeg..La henne 2

Huset er gullende rent, på Skrållan-vis! [;)] Til og med plantene har fått seg en real dusj! [:D] Etterpå dro vi på butikk, jeg kjøpte meg treningsbukse som jeg allerede elsker, også kjøpte sambo ny joggebukse til meg, samt 10 nye truser! Både treningstruser og vanlige, han mener nemlig at trusebeholdningen min trenger oppgradering - og han har egentlig rett. Mange truser som har blitt for store siden jeg er nesten 20 kg mindre enn jeg var da jeg kjøpte dem.
Nå har vi spist mat sammen med lillebroren til sambo, ungene kommer hjem etter at de har spist lørdagsgodis hos mormor og bæss (Ida som bestemte det, hehe), og i kveld har jeg fått med meg gubben på å se Ps! I love you! [:D][:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Helluen [:)]her føler jeg meg litt overkjørt, kanskje av en lastebil? He he. Ellers lite og medele [:D]
02

ooooooooops...ikke bra...HÅPER det går fort tilbake...[;)]

Her blir det hjemmekosekveld som vanlig. Er bedt på "jentekveld" men blir hjemme.Sambo skal ut så .. Kunne fått de eldste til å høre etter ungene men nei..frister mer med fjernkontrollen og godteposen for meg selv. [;)]

Sitter på jobb jeg.
Hat noen elektrikere her som driver å trekker kabler i taket. Spennende å sitte med regnskap på en lørdags kveld gitt.
Jaja, håper de er ferdige snart. Jeg er klar for brus og godis hjemme.
Varetelling i morgen. Jippiiii!

Ble en busy dag gitt[&:] Solen tittet frem på dagen så vi gikk på skøytebanen. nicholas koste seg masse med samboeren på isen mens jeg og snuppelure satt i solen[:)]

Så en kjapp handling på meg før vi fikk besøk av et vennepar med to små. I tillegg kom to nabounger på besøk til Nicholas, så vi fikk virkelig huset fullt. Har kost oss med taco og godis, og besøket er nettopp reist hjem. nicholas sovnet helt utslitt og Josephine koser sammen med meg i pysjen sin. Skal legge henne når hun begynner å bli trøtt.

Hatt en fin fin lørdag vi[:)][:)]

Back
Topp