19. juli

Julita

Forumet er livet
Om alt går etter planen, er dette en D-dag som skiller tidsregningen: Før oppvaskmaskin og Etter oppvaskmaskin . Har tatt oppvasken for hånd i to år nå, og så bestemte vi oss plutselig for at vi kunne jo kjøpe oss oppvaskmaskin ja, tidsbesparelse deluxe, selv om - sær som jeg er - at jeg sikkert kommer til å savne å stå å tralle med zaloen min. Måtte monteringsarbeidet gå smertefritt .
Ellers er skikkelig svimmel (og sikkert blodfattig) når jeg gjør annet enn å ligge, og drømmer om sushi og knekkebrød med hapå, men klarer ikke å holde på mat. På upsiden er det ikke så mange av de utallige månedene de siste 6 årene jeg har gått gravid at jeg har følt meg like gæærn-gravid som jeg gjør idag - får satse på at det går over til i morgen . Og så er jeg jo snäll med mannen hvertfall. Har ikke vært urimelig og hormonell en eeeneste gang enda så surrete jeg føler meg i hodet [8D]

Oppvasken for hånd i TO ÅR!? Respekt!! Jeg er avhengig av oppvaskmaskina mi altså..

Her flyr dagene, så blir veeeldig lite skriving på bv for tiden. Tar seg vel opp når sambo er tilbake på jobb og Ane tilbake i bhg [;)]

Kort oppsummering: Sambo jobber med garasjen dagen lang, jeg og ungene suller enten utendørs, eller inne om været er dårlig.
Idag har jeg rydda hele kjelleren, DET gjorde godt! Myyyye søppel og rot! Men nå er det så fint og ryddig atte!
Sambo har denne ferieuka igjen, før han er tilbake på jobb. Ane har 14 dager igjen, før det er tilbake i bhg.

Her var det ikke mange som hadde delt av dagen sin nei..
Jeg er på nett for første gang siden fredag, måtte liksom inn og sjekke om alle hadde det bra! [:D]

Vi har vært i Stavanger i helga, vært på besøk og Viva, for de som husker henne. Var der fra lørdag ettermiddag til utpå formiddagen idag, og vi har kost oss masse! Mathias og Maja lekte så fint sammen, og Noah hang på. Lille Liam (yngste til Viva) var ikke så aktiv enda, men FOR en skjønning da! [:)][:)][:)]
De har bygget seg et fantastisk flott hus, og det var morsomt å se det "live", når man har fulgt en byggeblogg gjennom en så lang periode.
Vi gleder oss alt til neste gang vi skal ned og besøke de, og det klør enda mer i fingrene etter å komme i gang med vårt eget hus, etter å ha sett dette! [:D]

Nå skal vi ha noen slappe dager i Kristiansand og omegn, før vi tar turen oppover mot østlandet og blir der en liten stund. KJekt med ferie, selv om det blir litt kjøring.

Jeg vil hjeeeeeeeem!!!!!!! Sitter "stuck" i verdens navle i romsdalen og spiser meg ihjel mens vi venter på at huset skal bli ferdig.. [8|] Har vært her i 3 uker nå, og ting er forsinka, så jeg og ungene kan ikke dra hjem på en stund enda.. [:'(] Er jo koselig å være hjemme hos mamma og pappa altså, men jeg vil jo gjerne hjem å jobbe litt med kunder og hus jeg da.. Permisjonen min har gått ut, så jeg har null inntekt akkurat nå. Bare så teit at vi ikke får do eller dusj eller noe før rundt den 9.-10. august.. [:@] Stefan er jo der da, og maler og herjer på. Han sover på en madrass på rommet vårt siden han ikke kan legge gulv og få inn senga før maleren (som er forsinka en uke fordi snekkerne var litt forsinka) er ferdig med maling i 2. etg... Kjøkkenet mangler flere skapdører, klesskapene som fulgte med huset er forsinka og inntil i dag trodde vi ikke at vi fikk de flisene vi hadde valgt til badet heller.. [:o] Har jo vært transpoststreik i spania må vite... Jo, og badene er ikke ferdig fordi flisleggeren ikke ble ferdig med sin jobb sånn at rørleggeren fikk gjøre sin jobb før han tok ferie... Vi får ikke lysbrytere og stikkontakter i 1.etg før elektrikeren er ferdig med ferien, siden han måtte vente til maleren var ferdig... [8|] 

*SUKK*

Back
Topp