19.jan

Monolit

Betatt av forumet
Blirj eg alene, det er den dagen som er satt til at sambo skal returneres hjem.

huff... stakkars... kan ikkje forestille mæ kor skummelt æ sjøl ville syntes d va en gang... før ikkje snakk om trist...

Ja, det blir rett og slett grusomt, aner jo ikke når han kommer tilbake!

Monolit skrev:
Ja, det blir rett og slett grusomt, aner jo ikke når han kommer tilbake!

Var nede i sta og det var litt vanskelig å skrive.... Han drar altså den 19. Vi er blitt fortalt at en slik prosess vi skal igjennom kan ta 9-12mnd. Selv gruer jeg meg mest til februar, mars april. Har praksis i hele februar og kommer garanter til å være totalt utslitt. Også kvier jeg med til å være alene med tvillingene fordi de har høyt tempo og krever sitt. Jeg blir liksom tregere og nå om dagen har jeg ufattelig kort lunge og forstår liksom ikke hvordan det skal bli alene og uten avlastning.... Heldigvis er de flink til å kle på seg selv og slikt, men det er jo mye annet som skal være på stell her også i huset. Klæsvask, husvask, middager, snømåkking og den slags. Vi ønsker som sagt at han kommer hjem til fødselen, men vi har ingen garantier. Jeg forstår hva som skal skje, men kjenne det på kroppen gjør jeg ikke akkurat. Foreløpig går det bra, men sitter sikkert å griner i midten av februar for å si det slik.

Back
Topp