19+3 og brunt slim klumper?

LuLu85

Forelsket i forumet
Hei jenter

For I går da jeg var på do og tørket meg kom det ut et liten klump med brun slim som var veldig fast og like stor som en 50øre. Og I går hadde jeg enda større klump. Den er ikke fersk blod. For den var mørk brun. Er på ferie I utlandet så er veldig bekymret. Har noen hatt erfaring med deg? :(
 
Du kan ikke ta kontakt med fødeavdelingen hvor du hører til å spørre om råd der? Så får du kanskje ett skikkelig svar og råd om hvordan du skal forholde deg til det, om det er noe skummelt, om du bør ta kontakt med lege der du er osv.
Men antar at siden det er brunt, så er det sikkert ikke noe skummelt. Kanskje du har hatt en rift i en blodåre opp skjeden, så nå kommer restene av blodet ut.
 
Har du hatt sex i det siste? Kan være det. Man blør lettere litte grann og det kan komme ut litt senere og er derfor brunt.
 
Ville ringt føden :) Kan være helt uskyldig men der får du et godt svar og kanskje en kontroll
 
Har hatt flere blødninger i denne graviditeten, både friskt rødt blod og brunt gammelt.
Har ikke hatt noen smerter ifb med disse blødningene, og har to av gangene sett et levende foster på ultralydundersøkelse i uke 12 og 14, men legen kunne ikke svare på hvorfor jeg blødde.
Hvis du er bekymret anbefaler jeg at du kontakter lege slik at du får en undersøkelse.
 
Det kan hende. Jeg vet ikke. Jeg har iallfall høy feber og fryser litt. For noen dager siden fikk jeg melding fra gynekologen min som tok blod prøve av meg om at jeg har litt høyt CRP. Kan det ha noen sammenheng?
 
Det kan hende. Jeg vet ikke. Jeg har iallfall høy feber og fryser litt. For noen dager siden fikk jeg melding fra gynekologen min som tok blod prøve av meg om at jeg har litt høyt CRP. Kan det ha noen sammenheng?
Ring føden. De vet. Der får du kontroll av både deg og foster, forstår ikke at du ikke har tatt kontakt enda. Ring så fort som mulig!
 
Back
Topp