19 år og venter nummer 3

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg tenker at tre barn er tre barn, spiller ingen rolle hvor gammel man er. Men skjønner godt hun vil få alle de barna hun ønsker tett, så blir hun ferdig med småbarnstid. Istedenfor å vente 10-12 år til når "alle andre" får barn for å få flere og så starte på nytt igjen.

Jeg tenker at tre barn er tre barn, spiller ingen rolle hvor gammel man er. Men skjønner godt hun vil få alle de barna hun ønsker tett, så blir hun ferdig med småbarnstid. Istedenfor å vente 10-12 år til når "alle andre" får barn for å få flere og så starte på nytt igjen.
Enig.
Tre barn er tre barn og det står like mye respekt av 30 åring med tre som 19 åring med tre.

Og for å være helt ærlig hadde jeg vært i den situasjonen hun er i med to små så hadde jeg heller fokusert på å finne en skikkelig fyr og bygd på forholdet slik at hun er sikker på at det holder, ettersom det blir 3. Barnet med 3. Faren.
Helt normalt å ønske å få barna tett feks men greit å ha fast forhold, stabilitet, osv før en får det.

Sjønner ikkje hvorfor alle henger seg opp i den stakkars jenta. Glad ingen blander seg opp i mine valg. Men så er eg ikkje blogger heller heldigvis :p men fy søren så mangen stygge komentarer ho får fra voksne mennesker. Blir kvalm av og se (tenker på når det blei delt på Facebook fra vg eller noe i går) ikkje rart barn mobber. Tydelig at dei får det inn hjemme fra. La ho få dei barna ho vil ha selv så får det bli hennes problem ikkje hele norges.

Dere som setter spørsmåltegn ved respekt?

Vel denne jenta har levd i 19 år og ja, hun har valgt å brette ut livet sitt, men alikevel. Hun står for den hun er og hva hun gjør, hun ble mamma ekstremt tidlig. Hun ble 2 barnsmamma tidlig og venter nå nr 3, hvem av dere hadde klart å flytte ut fra deres foreldre med 2 barn i en alder av 17/18? Og da stå på egne ben? Takle hets og hatblikk fra andre, takle å bli kalt "hore" og værre ting på nett? Men alikevel stå med hodet hevet, klare å skaffe seg et liv og en inntekt for seg og sine barn og ikke minst være en super omsorgsperson? Joda det står det full RESPEKT av...

Dere som setter spørsmåltegn ved respekt?

Vel denne jenta har levd i 19 år og ja, hun har valgt å brette ut livet sitt, men alikevel. Hun står for den hun er og hva hun gjør, hun ble mamma ekstremt tidlig. Hun ble 2 barnsmamma tidlig og venter nå nr 3, hvem av dere hadde klart å flytte ut fra deres foreldre med 2 barn i en alder av 17/18? Og da stå på egne ben? Takle hets og hatblikk fra andre, takle å bli kalt "hore" og værre ting på nett? Men alikevel stå med hodet hevet, klare å skaffe seg et liv og en inntekt for seg og sine barn og ikke minst være en super omsorgsperson? Joda det står det full RESPEKT av...
Helt enig!

Jeg er 32 og det er stor forskjell på om jeg hadde fått tre tette barn nå og om jeg hadde fått de før jeg var 19. Og jeg var moden som 19åring.

Hun er kanskje umoden på enkelte områder som jeg skjønner kritikken av, men hun er bare 19 så det er kanskje ikke så rart hun ikke er mer moden på enkelte områder?

Jeg respekterer ikke henne av den eneste grunnen at hun lever av å utlevere ungene sine. På samme måte respekterer jeg ikke andre mammabloggere som utleverer ungene på den måten. Selv om de er gode mødre så blir fokuset bare helt feil. Og samme med å utlevere at hun har operert ditten og dotten, legge hele kjærlighetslivet sitt på åpen blogg og være PR-kåt til tusen.

Ja, hun får nå 3 barn med 3 forskjellige i en alder av 19-20, men problemet jeg har med henne er ikke antall barn eller hvem hun får de med (selv om jeg aldri ville hatt barn med 3 ulike selv), men det faktum at hun utnytter situasjonen sin så til de grader at det er kvalmt. Skulle gjerne hatt penger til hus, bil, merkeklær, reiser og annet jeg, men aldri fordi jeg hadde utlevert barna mine.

Men jeg er også enig at hetsingen hun har mottatt siste 4-5 årene er langt over streken, men samtidig så har hun lagt opp til det selv. Og jeg undrer også over tidspunktet hun "valgte" å få nummer to, akkurat fordi det var i en periode hun havnet laaaaangt nede på topp-listen selv om hun iherdig prøvde å være "topp-blogger".

Jeg respekterer ikke henne av den eneste grunnen at hun lever av å utlevere ungene sine. På samme måte respekterer jeg ikke andre mammabloggere som utleverer ungene på den måten. Selv om de er gode mødre så blir fokuset bare helt feil. Og samme med å utlevere at hun har operert ditten og dotten, legge hele kjærlighetslivet sitt på åpen blogg og være PR-kåt til tusen.

Ja, hun får nå 3 barn med 3 forskjellige i en alder av 19-20, men problemet jeg har med henne er ikke antall barn eller hvem hun får de med (selv om jeg aldri ville hatt barn med 3 ulike selv), men det faktum at hun utnytter situasjonen sin så til de grader at det er kvalmt. Skulle gjerne hatt penger til hus, bil, merkeklær, reiser og annet jeg, men aldri fordi jeg hadde utlevert barna mine.

Men jeg er også enig at hetsingen hun har mottatt siste 4-5 årene er langt over streken, men samtidig så har hun lagt opp til det selv. Og jeg undrer også over tidspunktet hun "valgte" å få nummer to, akkurat fordi det var i en periode hun havnet laaaaangt nede på topp-listen selv om hun iherdig prøvde å være "topp-blogger".
Nå var det vel ikke "karrieren" (i mangel på et bedre ord) hennes det var snakk om. Men at hun tar seg av tre tette barn som 19åring. Man kan synes det står respekt av en egenskap/handling hos noen, selv om man ikke liker andre sider.

Nå var det vel ikke "karrieren" (i mangel på et bedre ord) hennes det var snakk om. Men at hun tar seg av tre tette barn som 19åring. Man kan synes det står respekt av en egenskap/handling hos noen, selv om man ikke liker andre sider.

Jeg respekterer ikke henne mer enn jeg respekterer andre med 3 tette, enten de er 20 eller 40 ;)

Jeg er nok sikkert litt rar men jeg synes ikke det står så mye respekt av en på 19 med 3 barn, 3 forskjellige fedre jeg. Tenker at en så ung person har jo tid på seg til å bli trygg i ett forhold før enda ett barn kommer til verden :)
Jeg var forresten etablert, med huslån og forsørgeransvar i en alder av 19 så bra å være selvstendige :)

Helt enig!

Jeg er 32 og det er stor forskjell på om jeg hadde fått tre tette barn nå og om jeg hadde fått de før jeg var 19. Og jeg var moden som 19åring.

Hun er kanskje umoden på enkelte områder som jeg skjønner kritikken av, men hun er bare 19 så det er kanskje ikke så rart hun ikke er mer moden på enkelte områder?

Jeg var selv 19 når jeg fikk min første, kan bare tenke hvordan det hadde vært for meg om jeg skulle fått nr 3 og hun klarer seg jo på egenhånd. Altså, det er ikke noe nav klient den jenta der... Og tenk all dritten hun må ta imot av folk? Og fortsatt stå med hodet hevet da er jo helt utrolig. Jeg hadde gravd meg ned...

Du har ikke problem med at hun har 3 barn med 3 forskjellige menn? Men du føler alikevel at du må poengtere at du aldri ville gjort det selv?

Og tror du virkelig hun gikk på byen med hensikt å bli gravid for å få bloggen på topp igjen? Er du helt seriøs?

Er hennes liv. Bryr meg ikke om hva andre gjør.
Så fremst de ikke dreper og er slemme mot andre.
Er mange som får barn med flere forskjellige menn, og klarer utmerket og stå med rak rygg og ta imot livet som det kommer ;)

19 år.. Hva ville dere når dere var 19?? Syntes det står respekt av å være så ung, og mor til to og en i magen. Tøft valg.

Det skal mer til enn å bli gravid tre ganger innen du er 19 år for å fortjene min respekt. Ikke for å virke krass, altså. Det jeg derimot syns er litt tøft av henne er at hun beholdt barnet da hun ble gravid som 14-åring. Det tror jeg ikke så fryktelig mange ville gjort.

Back
Topp