Du er ikke sær Lise!  For det første så tar man bare ikke og grafser i fotoalbumene til andre - familie eller ei - uten at man blir tilbudt det! Når jeg vil vise frem album så gir jeg det til vedkommende som jeg vil vise det frem til.
For det andre så må selv en svidgermor stikke finger'n i jorda og erkjenne at svigerdatteren mest sannsynlig har hatt et liv før, og de minnene kaster man jo bare ikke ut av vinduet selv om man treffer mannen i sitt liv.

Nei kjære snuppa, realt klask på lanken til de frekke labbene til svigermor!!

Takk jenter. Godt å få det ut. Synes bare tanken på at hun har sittet og latt seg underholde av ting fra livet mitt som hun overhodet ikke har noen lovlig adgang til, er ekkel. Plager meg at hun gjør noe skittent ut av mine gode minner. Får det ikke ut av hodet mitt. Og når hun i tillegg ringer og gir meg en preken, som om det er jeg som har gjort noe galt, så bare blir det for mye for meg[:'(]  

ORIGINAL: goldpen

Takk jenter. Godt å få det ut. Synes bare tanken på at hun har sittet og latt seg underholde av ting fra livet mitt som hun overhodet ikke har noen lovlig adgang til, er ekkel. Plager meg at hun gjør noe skittent ut av mine gode minner. Får det ikke ut av hodet mitt. Og når hun i tillegg ringer og gir meg en preken, som om det er jeg som har gjort noe galt, så bare blir det for mye for meg[:'(]  

Helt utrolig at det går an!! Men det sier jo gnaske mye om henne...[&:]
Synes du har en overdose av tålmodighet og overbærenhet med det skinnet der....

Back
Topp