..

Dem svarer på st.olavs. Ringte de på fredag og trudde de skulle ringe tilbake i august men de ringte halv time etter! Om d e noen leger der vet æ ikke men sykepleieren e nu der..
Man kan ha luftsmerter nederst i magen, alt kommer an på kor i tarmen luft e fast. Nu e jo tiden til tr også, kanskje den lager smerter den her gangen?

Dem svarer på st.olavs. Ringte de på fredag og trudde de skulle ringe tilbake i august men de ringte halv time etter! Om d e noen leger der vet æ ikke men sykepleieren e nu der..
Man kan ha luftsmerter nederst i magen, alt kommer an på kor i tarmen luft e fast. Nu e jo tiden til tr også, kanskje den lager smerter den her gangen?
Snakket med de på legevakten nå, men de kunne ikke svare på hva det kunne være..Jeg er mye plaget med luftsmerter, men har aldri opplevd det nederst i magen. Er nesten sikker på at det er livmoren, mulig det er fordi det nærmer seg mensen. Men synes det var så ekstreme smerter..

Last edited:
Når jeg begynte å blø på rugedag 11 i forrige syklus, så blødde jeg ikke så spesielt mye, mindre en vanlig.. Kanskje det bygger seg opp til å bli en voldsom mens nå?

Mensen min har også vært uvanlig.. Har ikke had ekstreme smerter men har kjent nesten hver dag siden El nederst i magen. Og mens starta torsdag som e egentlig 5 dager før tida men og varte bare til fredag og har nesten ikke had siden. Og d kom ikke mye heller. Men ringte den nu inn som mens. Men venta også etter smertan at d sku komme skikkelig mens men nei.. Hos mæ hjelper melkesyretablettan og bevege sæ mot luftsmerter.. Og peppermyntete..

Takk for svar :) er ikke spesielt hard i magen, men.. Får håpe det ikke skjer igjen og at det blir bedre når mensen kommer..

Back
Topp