LilleKatt80
Forelsket i forumet
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei dere,
Jeg er så heldig og fikk positiv test for en uke siden, 18 dager etter innsett. Har testet flere ganger siden, sist på onsdag, og strekene ble bare sterkere og sterkere. Jippi! Men - nå er det gått noen dager og jeg har ærlig talt INGEN symptomer! Kanskje bittelitt omme bryster men ingenting annet. Er i teorien 5+1 i dag.
Hvordan (uten UL) kan jeg sjekke om jeg fortsatt er gravid? Tenker kanskje det er MA men kjenner ikke til hvordan det føles eller oppdages. Kan jeg teste på nytt og se om strekene blir svakere?
Får ikke UL før 8 august pga sommerferie hos alle gynekologer i hele regionen![]()
Hei dere,
Jeg er så heldig og fikk positiv test for en uke siden, 18 dager etter innsett. Har testet flere ganger siden, sist på onsdag, og strekene ble bare sterkere og sterkere. Jippi! Men - nå er det gått noen dager og jeg har ærlig talt INGEN symptomer! Kanskje bittelitt omme bryster men ingenting annet. Er i teorien 5+1 i dag.
Hvordan (uten UL) kan jeg sjekke om jeg fortsatt er gravid? Tenker kanskje det er MA men kjenner ikke til hvordan det føles eller oppdages. Kan jeg teste på nytt og se om strekene blir svakere?
Får ikke UL før 8 august pga sommerferie hos alle gynekologer i hele regionen![]()
Interessant! Hva er UVI?Symptomer hva er det?? Mer eller mindre de eneste symptomene jeg har er pga UVI.... ;-)
Tusen takkGratulerer så mye!! Jeg har også hørt at det er like vanlig å ikke ha symptomer, så tenk heller på at strekene dine bare blir sterkere og sterkere og ingenting er vel bedre enn det! Men ble litt nysgjerrig bare, på egne vegnetestet du negativt før dag 18?
Tusen takkhar vært tilbakeholdent med å si noe fordi jeg ikke helt tror det selv! Men ja, fikk negativ test på billigstrimmel på rugedag 13, en tirsdag. Så la jeg være å teste på faktiske testdag (dagen etter), men fortsatte på Lutinus for å utsette mensen litt. Begynte så å få kraftige menssmerter ... Så ille at jeg våknet om natten, måtte ta masse Ibux etc, så bare gikk og ventet mens. Så på lørdag skulle jeg i utdrikningslag og testet bare for å sjekke... Og det var 2 streker
så det var egentlig dag 17 da.
Tusen takkGratulerer![]()
Jeg er gravid nå 6+4. Og symptomer har akkurat begynt. Kun få symptomer .. Litt kvalm. Så prøv ikke å stressealle reagerer på forskjellige måter.
Står for urinveisinfeksjonInteressant! Hva er UVI?