:-(

Minera

Forelsket i forumet
Vært på tidlig ultralyd i dag for å roe ned nervene og se at hjerte slår siden jeg hadde en MA i mars.
Fikk ikke sett det jeg ville :-( Kunne ikke se noe spesielt enda :-/ ho sa at med tanke på hvor mye vann det var der inne så kunne det gi mening at jeg var kortere på vei enn antatt..
Og jeg fikk jo aldri mens tilbake etter MA så ikke lett å si hvor langt jeg er på vei..

Skal tilbake neste torsdag for å se da..
Kjøpte med en graviditetstest hjem for å se om den fortsatt var på 2-3, men den var nå på 3+..

Blæ, skulle ventet! Nå er jeg iallfall stresset!

Du kan jo trøste deg med at selv om du ikke fikk se det du ville, så er det tegn på en graviditet! Det i kombinasjon med at den digitale viser 3+ nå, mot 2-3 tidligere er jo også positivt.

Om du er kortere på vei enn du venter, hva gjør vel det i det store bildet - prøv å senke skuldrene (lettere sagt enn gjort) og slå deg til ro med at du faktisk ER gravid :D

Så kjedelig da. Hvor langt er du på vei? Sikkert ikke umulig at du får se mer neste gang. :) Vanskelig det der, at man ikke drar for tidlig og så blir ting så usikkert.

Skjønner du blir litt stressa da. Man kjenner jo angsten komme kravlende. Men vil nok tro at om en uke eller to så vil man kunne se mer. Er veldig mange jeg har hørt om som ikke har sett noe så tidlig. Variere nok veldig fra lege til lege og utstyret dem har å mye de ser :)

Skjønner at du blir stresset, men synes det er veldig positivt at du har fått 3+. Kvaliteten på ulapparat varierer jo også en del. Da jeg var gravid med sønnen min var jeg på ul i uke 6. Gynekologen så ikke noe, og jeg fikk rimelig hetta. Jeg fikk time hos en annen gynekolog to dager etter, og han fant foster med hjerteslag:) Krysser fingre for at alt er i orden:)

Last edited:
Så kjedelig da. Hvor langt er du på vei? Sikkert ikke umulig at du får se mer neste gang. :) Vanskelig det der, at man ikke drar for tidlig og så blir ting så usikkert.

Jeg trodde jeg var rundt 6 uker, men er nok nærmere 5 uker..
Jeg har jo egentlig ikke peiling for hadde MA i mars og fikk aldri mensen tilbake. Men jeg regnet meg som 4+0 når testen slo ut på 1-2 så var nok litt optimistisk der.

For meg hørest det ut som du bare er litt kortere på vei :) Det er ikke mange dagene som er avgjørende for om man ser noe eller ikke så tidlig :)

Skjønner at du blir stresset, men synes det er veldig positivt at du har fått 3+. Kvaliteten på ulapparat varierer jo også en del. Da jeg var gravid med sønnen min var jeg på ul i uke 6. Gynekologen så ikke noe, og jeg fikk rimelig hetta. Jeg fikk time hos en annen gynekolog to dager etter, og han fant foster med hjerteslag:) Krysser fingre for at alt er i orden:)
Takk, håper jeg er like heldig :-)

Back
Topp