..

kailin

Glad i forumet
Noen som har mistet etter å ha hørt hjerte slå ?
HVa er sjansen for å miste ? Den er vel relativt liten , eller ? :)

910c4c53887bdd2d99aa2b7b66dab980

Denna syntes jeg er veldig fin å følge☺❤

Ah, så avslappende og betryggende! Har ikke drukket kaffi hele sv.skapet, og i går hørte jeg jo hjerte tydelig både jeg og sambo, så i dag har jeg unnet meg selv en kopp kaffe mocca :-) den trengte jeg sårt(så ekstremt trøtt og på jobb) :p så da drakk jeg den med god samvittighet i dag:p hehehe

Jeg mistet desverre i uke 10 sist. Hadde vært på ul i uke 9, og hjertet slo og alt var normalt.
Derfor jublet jeg ikke når jeg hørte hjerte slå denne gangen. Er veldig engstelig for at det skal skje igjen.
Klarer ikke å tro at det skal gå nå.

Er jo veldig uvanlig at en mister etter hjerteslag.

Kaffe har jeg drukket litt av, men nå klarer jeg det nesten ikke pga smaker ikke godt lenger.

Hvordan hørte du hjertelyden? Doppler hjemme? Spennende:)

Dessverre så ja... Jeg hadde en MA i juli i uke 12. Så og hørte hjertet slå i uke 8+2. Så dessverre er det fullt mulig at det går galt selv om en ser og hører det slå... Får tetter oppfølging nå, med tidlig u.l. nå på fredag. Muligens også når jeg har kommet forbi den uka hvor jeg mista sist. Så er jo en betryggelse det, samtidig så vet jeg at jeg ikke blir å slappe alt for masse av etter u.l på fredag, hvis alt viser seg å være fint da..

Det kan skje, men er heldigvis veldig sjeldent! Spesielt når man kommer litt opp i "ukene". Jeg har mistet en gang tidligere (MA uke 10, der embryoet døde mellom uke 7 og 8) og er derfor litt ekstra forsiktig. Men om to uker skal jeg på tidlig ul (uke 10+3), og er alt bra da, så blir jeg å føle meg ganske så trygg. Statistikken er på vår side og jeg tenker det er greit å fokusere på den :)

Jeg mistet desverre i uke 10 sist. Hadde vært på ul i uke 9, og hjertet slo og alt var normalt.
Derfor jublet jeg ikke når jeg hørte hjerte slå denne gangen. Er veldig engstelig for at det skal skje igjen.
Klarer ikke å tro at det skal gå nå.

Er jo veldig uvanlig at en mister etter hjerteslag.

Kaffe har jeg drukket litt av, men nå klarer jeg det nesten ikke pga smaker ikke godt lenger.

Hvordan hørte du hjertelyden? Doppler hjemme? Spennende:)

Ja jeg hørte på doppler :-)

Hm.. men har du mistet før du mistet den gangen , eller er i risiokogruppe, alder etc?

Jeg er 25, aldei mistet, født en gang for 3 år siden, og nå hørte hjerte, så om jeg skal miste så fortår jeg ingenting..

Blir så stressa over så mange som mister.. livredd for at det skal skje meg også

Ja jeg hørte på doppler :)

Hm.. men har du mistet før du mistet den gangen , eller er i risiokogruppe, alder etc?

Jeg er 25, aldei mistet, født en gang for 3 år siden, og nå hørte hjerte, så om jeg skal miste så fortår jeg ingenting..

Blir så stressa over så mange som mister.. livredd for at det skal skje meg også

Tenkt hvor mange som ikke mister, så er det ikke så mange. Men når man er nervøs, fokuserer man gjerne på det negative man kan lese. Stol på magefølelsen, den stemmer veldig ofte :-)

Sniker litt jeg :)
Var på juli 2016. Vi mistet 2 dager etter vi så hjerte banke på UL. MA i uke 8.
Men på Gyn, da de skulle bekrefte det, sa det var svært skjelden det skjedde at du så hjertet slå, for så at bebisen døde.
Så odsen er veldig liten :)

Lykke til :)

Huff, ikke for å fortsette med de negative historiene, men en god venninne av meg mistet før jul i uke 14,5. Hadde vært på ul, begynt å vokse og kjente liv... Hun er helt knust! Det legger en demper hos meg som er 10 uker i dag :(

Ja jeg hørte på doppler :-)

Nei, hadde ikke mistet før. Født 2 barn før.

Men, det er jo svært sjelden at en mister etter å ha hørt hjertelyd, så du kan nok puste lettet ut. En kan ikke tenke på slikt før en plutselig blir rammet.

Etter å ha opplevd det, er nok nervene mere frynsete for min del.

Du er jo like langt som meg nesten, så derfor ekstra spennende at du har hørt hjertelyd med doppleren :) :) :)

Nei, hadde ikke mistet før. Født 2 barn før.

Men, det er jo svært sjelden at en mister etter å ha hørt hjertelyd, så du kan nok puste lettet ut. En kan ikke tenke på slikt før en plutselig blir rammet.

Etter å ha opplevd det, er nok nervene mere frynsete for min del.

Du er jo like langt som meg nesten, så derfor ekstra spennende at du har hørt hjertelyd med doppleren :) :) :)

Joda, er jo det men tvilen blir plutselig større en troen på at det skal gå bra når man leser om så mange her inne som har mistet og mister.
Det får gå som det går :-),gikk bra første gang, så satser på det gjør det denne gang også :-)

Joda, er jo det men tvilen blir plutselig større en troen på at det skal gå bra når man leser om så mange her inne som har mistet og mister.
Det får gå som det går :-),gikk bra første gang, så satser på det gjør det denne gang også :-)

Ser den, derfor unngikk jeg slike SA/MA tråder når jeg var gravid med nr 2. Kjennte jeg ble så nervøs av det. Så anbefaler det. :)

Etter jeg mistet går jeg innpå mange, mennikke alle.
Prøver å skjerme meg selv litt.

Jeg har vært et nervevrak ang dette jeg og, min tante mistet her om dagen og jeg er like langt som hu mista i dag.. Men jeg anbefaler deg å scrolle videre når du ser noen har hatt en sa/ma.. Iallefall til du selv er trygg på at alt går bra. Hvis ikke blir man helt surrete i huet, og det går utover humør og søvn. Jeg var så redd at eneste som hjalp meg var tul, jeg måtte se hjerte slå. Og etter den timen fikk jeg en følelse på at det går bra❤ man må nesten være litt ego, og ikke bry seg om de som mister, selv om det er utrolig urettferdig at man kan miste noe så viktig! Men få mannen eller familie til å støtte deg. Min sier at "vi mister ikke nå, vi er såpass langt" de ordene er så viktig å høre!❤

Back
Topp