Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet desverre i uke 10 sist. Hadde vært på ul i uke 9, og hjertet slo og alt var normalt.
Derfor jublet jeg ikke når jeg hørte hjerte slå denne gangen. Er veldig engstelig for at det skal skje igjen.
Klarer ikke å tro at det skal gå nå.
Er jo veldig uvanlig at en mister etter hjerteslag.
Kaffe har jeg drukket litt av, men nå klarer jeg det nesten ikke pga smaker ikke godt lenger.
Hvordan hørte du hjertelyden? Doppler hjemme? Spennende![]()
Ja jeg hørte på doppler
Hm.. men har du mistet før du mistet den gangen , eller er i risiokogruppe, alder etc?
Jeg er 25, aldei mistet, født en gang for 3 år siden, og nå hørte hjerte, så om jeg skal miste så fortår jeg ingenting..
Blir så stressa over så mange som mister.. livredd for at det skal skje meg også
Ja jeg hørte på doppler
Hm.. men har du mistet før du mistet den gangen , eller er i risiokogruppe, alder etc?
Jeg er 25, aldei mistet, født en gang for 3 år siden, og nå hørte hjerte, så om jeg skal miste så fortår jeg ingenting..
Blir så stressa over så mange som mister.. livredd for at det skal skje meg også
Nei, hadde ikke mistet før. Født 2 barn før.
Men, det er jo svært sjelden at en mister etter å ha hørt hjertelyd, så du kan nok puste lettet ut. En kan ikke tenke på slikt før en plutselig blir rammet.
Etter å ha opplevd det, er nok nervene mere frynsete for min del.
Du er jo like langt som meg nesten, så derfor ekstra spennende at du har hørt hjertelyd med doppleren![]()
![]()
![]()
Joda, er jo det men tvilen blir plutselig større en troen på at det skal gå bra når man leser om så mange her inne som har mistet og mister.
Det får gå som det går,gikk bra første gang, så satser på det gjør det denne gang også
![]()