18 weeks and loving it <3 <3 <3

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Da er jeg plutselig 18 uker på vei, magen har begynt å komme for fullt og jeg har ultralyd på Haukekland på fredag.. GLEDER MEG !!!  Men synes tiden går FRYKTELIG fort.. er skummelt dette.. Er nesten ikke helt vant med tanken at jeg er gravid.. glemmer det faktisk innimellom =)

Grattis - bare to uker igjen så er du halveis jo [:D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

ORIGINAL: firsttime1

åh så hærlig da[:D]. gratulere med 18 uker, og lyyykke til på ultralyden[:D][:D]

[:D]

[:D]

Gratulerer så mye!! [:D] ET spørsmål! Eg har termin 8. september, men eg er 17 uker og 5 dager på vei.. Hadde ikke du også termin 8. september? Er eg 18 uker idag eller 17 uker og 5 dager?

Gratulerer med 18 uker[:D]

Gratulerer med 18 uker [:D]

Jeg synes tiden går altfor sakte jeg da... Den kan godt gå litt fortere for min del [;)]

ORIGINAL: Linn 2010

Gratulerer så mye!! [:D] ET spørsmål! Eg har termin 8. september, men eg er 17 uker og 5 dager på vei.. Hadde ikke du også termin 8. september? Er eg 18 uker idag eller 17 uker og 5 dager?

Hei Linn.

Om du har termin 08.09.10, er du 18 uker i dag[:D] 156 dager igjen til termin onsdag 8. september[;)]

Gratulerer med 18 uker,og lykke til med ul på fredag[;)]

¨h...det er så deilig å komme litt uti alle disse ukene! Jeg er 19 uker imorgen!

Hei hei og tusen takk.. Jeg har vært på ultralyd nå 3 ganger og da stemmer det at jeg er 18 uker nå og termin 08.09.10. så regner med du også er det da :-)

Tusen takk jenter :-) Ja er helt utrolig at jeg er halvveis om 2 uker.. :-) Nå skal jeg bare glede meg masse til fredag, og håpe minien ikke er så sjenert av seg og vil vise oss hva h*n er fornoe :)

Back
Topp