18 uker :)

Hurra :):) lykke til :):)

Eg og skal i mårra :D 18+6 <3

Gratulerer så mye med 18 uker :) Jeg skal også på UL i morgen :) (18+5) Og jeg gleder meg masse :)Lykke til i morgen :)

Takk, jeg grugleder meg. Håper bare at alt er bra :)

Som oftest er alt i skjønneste orden!! Og det er det helt sikkert nå og!! :-) Det er så godt å se den lille sprelle i magen :-) Husk 100kr til ultralydbildene om du vil ha det :-)

Som oftest er alt i skjønneste orden!! Og det er det helt sikkert nå og!! :) Det er så godt å se den lille sprelle i magen :) Husk 100kr til ultralydbildene om du vil ha det :)

Sist jeg var på oul så fikk jeg vite at jeg hadde ma. Men denne gangen så vet jeg at hjertet banker :)
Men er redd for at andre ting ikke er som det skal, Føler at jeg har så mye uflaks :(
Jeg har fått bildene gratis alle gangene.

Sist jeg var på oul så fikk jeg vite at jeg hadde ma. Men denne gangen så vet jeg at hjertet banker :)
Men er redd for at andre ting ikke er som det skal, Føler at jeg har så mye uflaks :(
Jeg har fått bildene gratis alle gangene.

Huff... Det er lett å grue seg og tenke at noe er gale...! Har du noen som kan være med deg?

Lykke til til alle dere som skal på OUL i morgen :) håper dere får en fin opplevelse på ultralyd ;) gleder meg til oppdatering :)

Back
Topp