18 uker på Torsdag, har fortsatt ikke kjent liv...

°

Blir kjent med forumet
Er dette unormalt? Ser jo at det er så mange som har begynt å kjenne liv her inne allerede i 16-17 uke, og da blir jeg jo sååå utålmodig og litt stressa for at jeg ikke har kjent noe allerede... Er noen få ganger jeg har tenkt at det kansje kunne være liv, men tror bare det har vært tarmene eller luft i magen... Åh! Har så lyst til å kjenne noe snart. Hadde liksom blitt litt mer virkelig da! Skal ikke til ultralyd før i uke 20. Lenge å vente! Men gleder meg veldig! [:)] tror vi har bestemt oss for at vi vil vite kjønn [:D]

Det varierer veldig fra kvinne til kvinne, så tror ikke du skal uroe deg. :)

jeg kjente ikke noe første gang før lenge etter ul.
De første bevegelsene er nesten som en liten fiskehale som sveiper over, er vanskelig å kjenne. Du trenger ikke bekymre deg.
Er nok ikke noe galt[:D]

Ikke vær redd [:)] jeg kjente INGENTING før i uke 20 med førstemann...... Det er så forskjellig fra person til person.

ikke unormalt det første gang, man vet jo ikke helt hva en skal kjenne etter, å noen babiser er mer eller mindre aktive enn andre. men babyen kan fint kjennes ut som luft :) for det tror jeg min baby gjør :) men er ikke helt sikker på om det er den jeg kjenner, men like å tro det :)

Tror nok det er mer normalt å ikke kjenne noe før sent. Og det kan hende morkaka di ligger foran. Jeg har kjent det tidlig denne gangen, men er andregangs så vet litt hva jeg skal føle etter. Men er sjeldent jeg kjenner noe. Så bare å glede deg til de første dultene i magen. [:D][;)]

ORIGINAL: Markmusa

Ikke vær redd [:)] jeg kjente INGENTING før i uke 20 med førstemann...... Det er så forskjellig fra person til person.

ikke uroe deg,det er så forskjellig fra gravid til gravid.. [:)]

Takk for svar alle sammen! Jeg skal prøve å ikke uroe meg for mye... Det kommer vel plutselig noe en dag! Og det gleeeder jeg meg stort til! [:)]

Back
Topp