18 uker og stor mage

Yellow rose

Blir kjent med forumet
I morgen er det gått 18 uker. Jeg synes magen min er blitt enorm stor den siste uka, umulig å skjule. Lurer på om det er normalt for førstegangs... trodde det var omvendt...

Noen andre med store mager?

Tror det er individuelt. Jeg hadde også veldig stor mage når jeg var 18 uker på vei sist. Fikk mage veldig tidlig også, men nå synes jeg det tar helt av...! Nå får jeg bare igjen 2 jakker. Sist så kunne jeg i alle fall bruke de fleste frem til uke 20.

Ja dei siste ukene har den vokst veldig... er 19 uker +2 og det viser godt nå uansett ke eg har på meg så synes det hehe... jaja.. sånn er det:)

Jeg prøver å skylde på "trailer-vom" men det er ingen som går på den lenger =/

JM og gyn sier magen er helt normal og jeg er ikke unormalt stor i det hele.
Men jeg syns den er diger! Jeg kan snart begynne å måle med kollegaer.... O.O

Det er nok helt normalt :) Kos deg med magen din du :)

Her er jeg 18 + 4 og magen er stor til ikke en gang ha kommet 1/2veis. Men jeg koser meg med magen, liker når man ser at det er en tydelig babykul! :-)

Jeg er 19 uker i dag, men har nesten ikke mage i det hele tatt... Jeg ser den ikke, det gjør vel ingen andre heller... hehe... var en dame i babyshop butikken som trodde jeg var kanskje 10-12 uker på vei.. ikke snart halvveis! misunner dere som har mage, faktisk.. jeg vil også vise at jeg er gravid! =)

Synes det er litt kjedelig akkurat nå, for det er litt mer enn at man kan skylde på vanlig magefett, men likevel ikke stor nok mage til at man tydelig kan se at en er gravid... liksom ingen som tør å spørre selv om de jeg har sagt det til nå sa de har hatt mistanke... Vil ikke gjøre det offentlig for alle kolleger og medstudenter før UL i neste uke, så får skjule magen så godt jeg kan enn så lenge. 
Får forhåpentligvis vite på UL om magen er normal eller for stor. 

Det går nok godt! fekk hørre at eg hadde liten mage til snart å være halveis... men min har blitt ganske diger så dä er det sikkert bare normalt!! ;)

Jeg er 19 uker på vei og har stoor mage føler jeg. Alle tror det er tvillinger (eller flere) når de ser magen, men jeg har nå fått bekreftet på 2 stk ul at det kun er EN hehe. Synes det i grunn er litt herlig med mage også, da kan jeg liksom vise meg frem og ikke føle meg lubben, men bare gravid :)

Endelig er magen min Gravid! (har vært det et per uker)
Ikke bare litt heller =)
Ser folk kikker på magen når de går forbi, men kan ikke forstå det skulle være noen tvil!

Jeg er og i uke 18 og har fått STOR mage=) Men mest om kvelden.
Liker at den er synlig nå og ikke bare lubben=)

Back
Topp