18 uker - kjenner dere bevegelsene hver dag?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg tror jeg har kjent bevegelsene fra jeg var 14-15 uker på vei. Som sist. Saken er at jeg sliter med å følge med om det er regelmessige bevegelser, altså hvor langt det går mellom hver gang. Er også usikker på om jeg virkelig kjenner dem hver dag.

Noe å bekymre seg over? Vil ikke kontakte legevakta unødvendig.

Gleder meg til OUL og jordmortime neste uke. Da får jeg en bekreftelse om at det er liv.
 
Du skal jo ikke kjenne regelmessige bevegelser før om mange mange uker enda! Fra ca uke 28 skal du kjenne regelmessighret. Så slapp helt av og kos deg med de små dultene du kjenner av og til.
 
Regelmessig liv kommer ikke før senere :) slapp av du :) man skal ikke kunne kjenne hver dag enda engang :)
 
Ble glad av å lese dette! Altså at man ikke skal kjenne regelmessig enda!! Har selv kjent bevegelse hver kveld de tre siste dagene i noen få minutter, men det er liksom det! Sjeldent midt på dagen feks.

Du skal jo ikke kjenne regelmessige bevegelser før om mange mange uker enda! Fra ca uke 28 skal du kjenne regelmessighret. Så slapp helt av og kos deg med de små dultene du kjenner av og til.
Regelmessig liv kommer ikke før senere :) slapp av du :) man skal ikke kunne kjenne hver dag enda engang :)
 
Back
Topp