18 uker idag + kjente spark mot hånden!

My Angel

Glad i forumet
Idag er jeg 18 uker. [:D][:D][:D][:D] Tiden går jammen fort. Ikke så lenge til UL heller. [:)]

Satt å koste litt på magen og der kjente jeg jammen et spark mot hånden. Ikke bare 1, men 2 ganger.

Det er en så utrolig deilig følelse! [:D]

Gratulerer med 18 uker!!!! [:D] Det er så morro når man kjenner spark fra utsiden, nyt tiden fremover

Gratulerer med 18 uker[:)]

ORIGINAL: Sweet moments

Gratulerer med 18 uker!!!! [:D] Det er så morro når man kjenner spark fra utsiden, nyt tiden fremover

sign! åååh, jeg bare gleder meg til å oppleve det selv! [:D]

Gratulerer med 18 uker!!

Er helt utrolig når man kjenner sparkene på utsiden!

Håper mannen får kjenne dem i løpet av de neste to ukene, men her er vi litt ekstra polstra, så det spørs *knis*

Så moro!!! Gleder meg til det er min tur[:D] Bare småpirking ennå... Hehe... Men i følge øegen min lå morkaka foran ut mot magen, då det kunne hende jeg ikke kjente det like godt sa han. Håper jeg har en veldig sterk baby da i såfall!

ORIGINAL: Sweet moments

Det er bare det BESTE altså

James fikk kjenne på utsiden i uke 17+4 sist, håper vi er like heldige denne gangen [:)]

gratulerer så masse med 18 uker[:D]

Kjente spark utpå for over en uke siden og sambo har også kjent det[:)] kjempe herlig følelse[:)]

Back
Topp