18 uker i dag og nesten ingen mage.

November-Mamma.84

Mamma til 2. Venter spire 08.November
Novemberskattene 2014 <3
Gleder meg sånn til magen kommer :) er 3gangs så trodde den skulle komme fortere nå men nei, den lar vente på seg...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1401552497724.jpg
    1401552497724.jpg
    32,3 KB · Visninger: 98
Sånn er det her også, venter tredje, men ikke stort mage. Noen dager står den litt ut, mens andre dager er den bortimot flat. Men prøver å nyte denne tida, vet jo veldig godt hvordan det blir med vonde ribbein og vanskelig å puste. Kommer tidsnok for min del :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er førstegangs og har heller ikke noe særlig med mage


Sent from my iPhone
 
Med første kom magen i uke 18+, denne gangen spratt den skikkelig ut i uke 14+ ;) er relativt stor nå til å bare være snart 17uker:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her kom magen tidlig! Er andregangs, og ser meir gravid ut enn eg er, synest eg sjøl :-S hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første gang brukte jeg vanlige bukser og så vanlig ut til jeg var over 20 uker på veg, denne gangen måtte jeg gi opp olabuksene mine før uke 10.., det er forskjellig fra gang til gang sikkert.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde ingen mage første gang i uke 18 og nå andre gang hadde jeg synlig mage i uke 18 :)
 
Jeg har STOOOR mage. Har hatt ganske helt siden uke 9 ca. Måtte over til gravidbukser allerede i uke 11. Spent på hvor mange som er inni her egentlig..? Minst 5-6 stk kan det se ut som.
 
Er 18+2 forresten og tredjegangs
 
Jeg har stor gravidmage til bare å være 18+2 ^^,
 
Er 18+1 i dag. Fortalte til ei på jobb jeg var gravid. Ho hadde fått en mistanke i pausen på måten jeg satt, hadde holdt hendene litt på magen visst nok.... Ho mente jeg ikke hadde mye mage til å være 4 mnd på vei men er jo så forskjellig når tid vi legger på oss og magen kommer så ikke lett å sammenlikne....
 
Back
Topp