18 mnd kontroll

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Idag va Eline på 18 mnd kontroll. Ho e 19 mnd å 2 uka da, men men [:)]
Ho e 84 cm lang å 12,4 kg tung! Helsesøstra vart helt blåst bort imponert over Eline når ho fekk tegnestift, for Eline holdt den med et ordntli blyantgrep! Gjett om vi vart stolt av alt skryte da [:D]

Koss str va de andre februarbarna på 18 mnd kontrollen sin?

Blir ikke 18 mnd kontroll her, hs vår har kuttet ut om det ikke er behov for det[&o].
Blir ikke noe før 2 år..

ORIGINAL: *iris*

Blir ikke 18 mnd kontroll her, hs vår har kuttet ut om det ikke er behov for det[&o].
Blir ikke noe før 2 år..

så dumt da.. [&:]
Syns d e litt ok me kontrolla no å da æg. Vett dåkk ca lengde/vekt på ungan no da?
Litt nysgjerri på koss Eline legg an i forhold t restn.

På vekta her hjemme veier Adele 12 kg, høyde aner jeg ikke..Men ho bruker 86 i klær[:)]

Vi skal ikke på noe kontroll før hun er 2,5 år, med mindre vi syns vi hadde behov for noe. [:)]

Sofie er vel rundt 14 kg, og bruker 92 i klær.

på 18 mnders kontollen var mali 82 cm og 11 kg akkurat[:)]

Blir ikke noe før 2 år..

emma va på 18mndrs for 2 mnd siden, da va hu vel 12,4 kg og 86cm lang.. Hu har strekt sæ og blitt slanker no, på vekta hjem veie a 12kg..[:)]

Her er det ikke noe kontroll før treårskontrollen. Men han veier 11 kg og er 85 cm lang.

Blir ikke noe før 2 år..

samme her[8|]

Lucas var 82,5 cm lang og 10550 gram. En liten spjæling med andre ord hehe=) Tror lengden er feil da, for han bruker endel 92 klær da[;)] Selv om det er litt stort.. Han er liksom i en sånn skikkelig mellom størrelse nå han hehe[:D]

Så rart at det er så stor forskjell på kontrollene!
Vi skal heller ikke på 18 mnd kontroll, neste er 2års kontroll.
...skulle ønske vi hadde 18 mnd kontroll, arti å følge med på hvordan hun vokser!

angelica veide 9,1kg på vekta hjemme,høyden er jeg ikke helt sikker på kanskje sånn 78 eller noe, bruker 80 i klær ihvertfall.

jessica veier ca 10,8 kg eller noe tror jeg på hjemmevekta, og høyden er ca 82-83 eller noe,bruker 86 i klær.

gleder meg til vi skal på kontroll i januar igjen :) gøy å følge litt med syns jeg

her er det heller ikke kontroll før 2 år.. men mi gutt er 88 cm og veier 12,8 kg

Her veide vesle gutten min 10925g og var 82cm. Fra å være god og rund, har han nå blitt ganske så slank :-)

Vi har heller ingen 18.mnd kontroll, men var på hs i dag faktisk. Vi mistenker at NL har matintoleranse pga forferdelig rar avføring, mye luft i magen og dårlig vekst.

I dag var hun 8,5 kg og 75,2 cm "lang". Lengden hennes har nesten stagnert, noe som er med på å indikere at noe er galt.

Andre barn her inne med noen form for matintoleranse?

Blir ingen kontroll, men hun er rundt 12 kg i alle fall. Og sikkert rundt 86 cm lang kanskje? Aner ikke. :b

marie er 13,5 kg ca på hjemmevekta, og city crossen som er 90 cm lang, stikker beina utfor på.. tipper hun er rundt 90 cm. Bodyene i strls 86 kan vi iallefall ikke bruke lenger!

Back
Topp