18 mai snikksnakk

Looney

Forumet er livet
VIP
prat da jenter

Jeg har sovet utrolig dårlig i natt uten noen grunn, og er helt skutt nå. Kvalm er jeg og - men straks på vei til jobb. N har nå sovet fem netter uten å våkne med vonde bein og har fått 5 klistremerker på tavla di så da må vi ut å kjøpe BenTen film i ettermiddag for det har jeg lovet[:)]

I morgen skal jeg på fylletur med jobben til København, og jobben vet ikke at jeg er gravid[&:] herlig å tenke på....

Huff da Looney, tricky den der! Er jo ikke bare å late som om man drikker heller, når man er sammen på tur! [&:] Og god bedring med kvalmen, om det blir skikkelig ille anbefaler jeg SeaBands!

God morgen! [:)]

Vi er straks på vei til PulsSpinn, tjoho! [:)] Etterpå skal vi på biblioteket, må levere noen bøker, også blir det sikkert med noen hjem igjen og. Ellers har jeg klesvask opp til taket, så bør gjøre noe med det i dag. Ønsker meg en skittentøysdunk til jeg, og et tørkestativ til...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Lite å melde i dag. Litt kjip natt, fikk av en eller annen grunn ikke sove. Og da jeg endelig sovna så våknet Sivert.[8|] Men mannen jobber kveld i dag så han tok begge kidsa i morges sånn at jeg fikk sove til 10.00. [:)]

I kveld er det Fruene, Privat praksis og True blood på tv. Jeg elsker tirsdager. [:D]

Guuudd morning! [:D]
Sov til kl. 10 idag.
Første dag på jobb for sambo etter at Elisa kom, hørte at han sleit med å få Mathea opp idag! Hun var nok skikkelig trøtt ja... [&:]

Har ingen planer idag, sitter her i joggisen. Har ingen penger på konto, skikkelig kjedelig! [&o]
Blir vel en trilletur litt senere, og henting i bhg. [:)]

Ikke så mye spennende på denne fronten. Begge 2 er hjemme på ferie og vi har trent[:D][:D]

I morgen skal jeg på interju[:)]

Gratulerer med 2-årsdagen Sander! [:D][:D]

Hjemme fra trening! [:D] Ida er verdens verste trassunge for tiden, jeg blir småsprø! Løper av gårde overalt, og kommer ikke når jeg roper på henne. Barn i bånd må da vel være greit? [8|][8D][&o][&o]

ORIGINAL: Skrållan

Hjemme fra trening! [:D] Ida er verdens verste trassunge for tiden, jeg blir småsprø! Løper av gårde overalt, og kommer ikke når jeg roper på henne. Barn i bånd må da vel være greit? [8|][8D][&o][&o]

Hannah er også helt umulig for tida! Skikkelig bipolar, kjempe snill i det ene øyeblikket og helt jævlig i neste øyeblikk![&:] Og verst er det hvis vi er begge foreldrene tilstede, hvis det er bare en av oss er hun stort sett grei.

ORIGINAL: McBaby

Hannah er også helt umulig for tida! Skikkelig bipolar, kjempe snill i det ene øyeblikket og helt jævlig i neste øyeblikk![&:] Og verst er det hvis vi er begge foreldrene tilstede, hvis det er bare en av oss er hun stort sett grei.

Ja, Ida og er bipolar i oppførsla! Hun er mye snillere når både jeg og sambo er hjemme da, og skikkelig fæl når det bare er meg. Er nesten sånn at sambo ikke kan tro at hun kan oppføre seg sånn som jeg sier, for han har aldri opplevd det. Kjedelig! [&:]

ORIGINAL: McBaby

Ja, Ida og er bipolar i oppførsla! Hun er mye snillere når både jeg og sambo er hjemme da, og skikkelig fæl når det bare er meg. Er nesten sånn at sambo ikke kan tro at hun kan oppføre seg sånn som jeg sier, for han har aldri opplevd det. Kjedelig! [&:]

Kan dra kjensel på dette jeg og! Men det har stort sett ingenting å si om vi er begge hjemme eller alene.. Blir kanskje oftere hvis det bare er meg, men like sinna med begge..

Skrållan: ja husker degog disse seabandene, så skal teste de ut om det ikke gir seg. Er litt kvalm i perioder om dagen[:)]

Endelig har jeg satt ræva ned i sofaen etter jeg dro hjemmefra kvart over sju i morges[:o] Jobbet til kvart på fire, tok sol, hentet i bhg, tok med N på senteret for å kjøpe BenTen film, hjem å lage middag (forøvrig nydelig grillet biff[:)]), og nå er vi endelig ferdige med maten. Så nå har jeg satt gubben til å rydde av bordet, tømme oppvaskemaskinen og henge opp tøy mens jeg sitter her. N koser seg med nye filmen og skal straks legge seg for vi må opp så tidlig nå for tiden....

Nå kommer N her og sier han har sølt drikke på gulvet på rommet sitt, men han skal visst tørke opp selv....mulig mor må se til at det blir tørket ordentlig gitt....

Ja, du får prøve dem Looney! [:)] Ellers er det jo et godt tips å småspise litt når man kjenner kvalmen komme, gjerne noe salt. Ingefærkapsler fra apoteket kan hjelpe også, prøvde dem aldri selv men... Håper ikke du blir like kvalm som jeg var i mine svangerskap da, du som er så travel hver dag kan jo ikke henge over dass! 

Ja, du får prøve dem Looney! [:)] Ellers er det jo et godt tips å småspise litt når man kjenner kvalmen komme, gjerne noe salt. Ingefærkapsler fra apoteket kan hjelpe også, prøvde dem aldri selv men... Håper ikke du blir like kvalm som jeg var i mine svangerskap da, du som er så travel hver dag kan jo ikke henge over dass! 

Har ingen planer om å henge over dass nei. Det passer altfor fårlig nå. Dette går over, jada.....[:)]

Nå hopper jeg til køys for jeg er stuptrøtt. Stikker til København i morgen på seminar/fylletur med alkoholfri drinker

Back
Topp