Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Gratulerer med 2-årsdagen Sander! [:D][:D]
Hjemme fra trening! [:D] Ida er verdens verste trassunge for tiden, jeg blir småsprø! Løper av gårde overalt, og kommer ikke når jeg roper på henne. Barn i bånd må da vel være greit? [8|][8D][&o][&o]
ORIGINAL: McBaby
Hjemme fra trening! [:D] Ida er verdens verste trassunge for tiden, jeg blir småsprø! Løper av gårde overalt, og kommer ikke når jeg roper på henne. Barn i bånd må da vel være greit? [8|][8D][&o][&o]
Hannah er også helt umulig for tida! Skikkelig bipolar, kjempe snill i det ene øyeblikket og helt jævlig i neste øyeblikk![&:] Og verst er det hvis vi er begge foreldrene tilstede, hvis det er bare en av oss er hun stort sett grei.
ORIGINAL: McBaby
Hannah er også helt umulig for tida! Skikkelig bipolar, kjempe snill i det ene øyeblikket og helt jævlig i neste øyeblikk![&:] Og verst er det hvis vi er begge foreldrene tilstede, hvis det er bare en av oss er hun stort sett grei.
Ja, Ida og er bipolar i oppførsla! Hun er mye snillere når både jeg og sambo er hjemme da, og skikkelig fæl når det bare er meg. Er nesten sånn at sambo ikke kan tro at hun kan oppføre seg sånn som jeg sier, for han har aldri opplevd det. Kjedelig! [&:]
Ja, du får prøve dem Looney! [:)] Ellers er det jo et godt tips å småspise litt når man kjenner kvalmen komme, gjerne noe salt. Ingefærkapsler fra apoteket kan hjelpe også, prøvde dem aldri selv men... Håper ikke du blir like kvalm som jeg var i mine svangerskap da, du som er så travel hver dag kan jo ikke henge over dass!