18. juli-skravling

Julita

Forumet er livet
I dag er jeg 27 uker på vei . Formen er fin, og vi er stort sett på plass i den nye leiligheten. Har begynt å leke med tanken på å ta opp tråden i masteroppgava mi igjen nå de siste ukene før knøtter og gutter kommer og hverdagen vender tilbake. Ble brå slutt på alt arbeid etter o.ul, og om jeg skal ha mulighet for å bli ferdig til neste mai, sånn rent realistisk sett - så har jeg ikke mer enn tiden av veien, med 4 kids and all [8|]

Ellers er det pissregn her i Tromsø [>:]. Var fint i går, men det gikk liksom så alt for fort over [:o]. Vi har ikke vært skjemt bort med sommervær her oppe, that is for sure.

Sovet alt for lite, pakket/sortert litt tøy, hatt søster'n på besøk, og tatt over første "lass" (en sekk tøy og en bag Tupperware) til nye leiligheten. [:)]
Skal maile en liten klage til vaskefirmaet - dårlig vasking i kjøkkenskap, kommode og på hengelampe m.m.
Og i morgen skal jeg hente G til lunsj, og så tar vi toget til Råde hvor han skal være hos mormor og morfar til onsdag slik at jeg får fortsatt småpakking/rydding i fred.

HOLA HOLA[:D]Comme es das?Por favor?Jeje...spansken er heller lite bra men jeg er hjemme fra ferie i hværtfall[:D][:D]
Har hatt det kjempekoselig med Andreas og barna og har neesten fått litt tan[8D](blir IKKE solbrent av å sitte under en parasoll nemlig)[X(]
Hotellet var kjempe og maten var knall og bassenget var så der.Fikk tre dager ved bassenget og en på stranda før Trym da selvfølgelig fikk feriemage og diare stakkar[:o]Så fredag og lørdag ble vi bare rolig.Litt kjedelig men litt godt også[:)]Flyturen gikk over all forventning, kun litt sutring av minstejenta på vei oppover igår. Da vi kom hjem så hadde mamma vært innom å vasket og ryddet leiligheten så det luktet grønnsåpe[:)]Snille mamman min[;)]

Idag sov vi til 9(kryss i taket og i panna og hvor det kan krysses..det har aldri skjedd i dette huset før nemlig).Ellers har vi bare sullet med litt klesvask og sett litt bilder osv.Nå er trym straks klar for natta og mor og far skal se film[:D]Herlig å være hjemme igjen[:)]

Har hatt en skikkelig rydde og vaskedag i dag, så i dag kan jeg slappe av med god samvittighet.
Ikke noe ellers spesielt å fortelle her ifra.

Hurra for Julita og småjentene som er 27 uker i dag!! [:D] Håper de vil være der inne og gi mamma`n sin nye strekkmerker enda litt til! [8D][;)] hihi...

Vi har hatt en skikkelig sløvedag i dag etter å ha vært skikkelig turister i hele går. 6 timer fergetur fra Valldal til Geiranger og tilbake med mine to apekatter var en prøvelse for alle gitt... [8|] Mira har hvertfall lært at det IKKE er lov å stjele sjokolade fra andre nå da.. [:o] De var litt sent i seng i går, så i dag slukna Liam kl seks, og Mira sovnet i fanget mitt halv sju..

Ellers er jeg kjempefornøyd! Jeg har siklet på et lappeteppe i duse rosa og grønnfarger til Mira sitt nye rom på en nettside. (bare 999 kr.. [8|]) Sa det til mamma, og jammen hadde hun ikke ett liggende som hun hadde sydd! [:D] Litt flaks må man ha! [;)]

Å Julita: WEEEEEEEE HURRA FOR 27 UKER!!![:)]

Gratulerer med 27 uker Julita! Så flott!!

Her har vi hatt og har to stk syke barn. Feber og slappe begge to, ikke noe morro!! Spesielt ikke om natten... [&:] Kjenner jeg blir litt urolig av det. Oppe og flyr i ett sett for å sjekke de begge to.
Ferien har begynt da! Så håper de blir friske fort!

Back
Topp