18 januar, det vil si tirsdagssnakkis det

Looney

Forumet er livet
VIP

SKal visst legge meg sier gubben[8|]

mårnings[:)]

jaa-a, nok en ny dag. thomas er hjemme, han hadde feber til han sovna i går så det kan jo hende han får noe utover dagen å.

jeg var på barnas hus i går kveld, det var moro[:D][:D] handla masse og det ble ca 1500kr. 2 reima dresser, regnsett, 2 dongritights, tunika og ei bukse til. veldig fornøyd! tror jeg må tilbake en tur til[;)]

god bedring til buffi-jentene[:)]

MAT!!

Våknet av at N måtte tisse kl sju. SÅ ringte klokka til gubben, og deretter holdt jeg på å sulte ihjel fant jeg ut. Så jeg måtte stå opp og finne meg noe mat. Vurderer gå å legge meg igjen, men vi får se. Har egentlig sovet veldig godt i natt, men allti godt med litt mer soving[:D] Nicholas har jo bhg fri på tirsdager så vi får se hva vi finner på i løpet av dagen.
I kveld er det turning igjen...Gubben sa han vurderte trene etter jobb i dag, men det tror jeg ikke før jeg ser det....

Her skal gubben å trene etter jobb, håper bare han gjør det jeg! for han trenger det. både for helsa og kroppen, han har høyt kolesterol og bør egentlig trene jevnlig.

jeg skal på trening kl 17, da har jeg bestilt veiledningstime, men nå angrer jeg litt. vil heller på pilates kl 16.30, men da får det heller bli det neste uke.

fin tirsdag!

ORIGINAL: MaRtE:)

god bedring til buffi-jentene[:)]

Takk, her er begge jentene hjemme i dag. Heidi er fremdeles litt pjusk i formen. Vilde hadde 40 i feber i natt..Så hjemmedag for jentene..Jeg selv er veldig trøtt...Har vært våken nesten hele natten..

God morgen! [:)]

Gaaaad, kl 00.30 mente Ida det var morgen! Og makan til unge å dele dobbelseng med, hun er som faren sin, får ikke hun sove, skal ingen sove! [:@] Hun sovna ikke før kl 3 igjen, jeg er trøtt! Tobias sov gjennom det da, men han laga litt lyder rundt kl 5, men alle sovna igjen og sov til 8.
Nå har vi spist frokost, ungene leker med biler, jeg skal sjekke kontoen før jeg hopper i dusjen og vi starter dagen. Ida har bestilt en tur til det høye tårnet, som hun kaller Oslo City, hehe. Kanskje jeg skal prøve buksa jeg fant i går? [;)]
Kl 14 er det sept-08-treff, det blir nok kjempekoselig!! [:D][:D] Og i kveld ryktes det at sambo kommer en tur for å hilse på oss!

Jeg savner treninga allerede jeg... Flaks at det blir litt gåing her, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

Da er ungene i barnehagen. Marcus gråt og klemra seg fast i meg og ville ikke i barnehagen. Håper han roer seg raskt. Han gledde seg da vi var hjemme, men det ble litt mye for han plutselig.
I morgen skal han på skiskole og jeg har lyst å kjøpe nye skisko til han i dag. Tror jeg skal gjøre det gitt. Han har noen andre men han sier han blir kald på beina. De er ganske gamle egentlig, men lite brukt.

Sulten jeg.

nei da får jeg komme meg til sykehuset da.
Gruer meg kan man si ja.
Og akkurat no er jeg svimmel. ikke morro i det hele tatt.
Skal bare fikse vannflaska mi først, så er jeg ut døra...........
hadet.

Når møtes vi i morgen forresten? Ble det 15 eller 17?

Jeg kan melde om at det er kjedelig å være hjemme både for gravida og Nicholas. Jeg er i dårlig form i dag, men håper at litt påfyll av mer mat hjelper på formen. Og en hjemmelaget kaffe latte på toppen av det hele. Nicholas som aldri spiser mat har snart spist tre brødskiver med leverpostei og tre youghurt så sulten i dag han. Tre youghurt ble resultatet av at mammaen ikke orket smøre mat[:o]

Nicholas har kommet med et ønske om å gå ut. Jeg synes han kan gå ut i hagen alene men det gadd han ikke. Spørsmålet er om jeg orker å være med etter hvert da.

tilbake fra operasjon.
Jeg var fryktelig nervøs og utrolig svimmel.
Fikk meg noe beroligende da heldigvis.
Operasjonen gikk fort og greit egentlig.
Så no sitter jeg hjemme og slapper av.
Jeg må egentlig snyte meg men vet ikke om det er så lurt.
heldigvis får jeg trene igjen på fredag og det er bra.
Blir vel innmelding på 3t til helga da tenker jeg

Hei[:)]
På jobb jeg[;)] ungene er borte denne uken, så blir mest jobbing for min del..... [:)]

God bedring fruen! [:)]

Ja, ble det 15 eller 17 i morgen? Da sier vi 16, hehe, så får McBaby komme når hun kommer [:)]

Tobias fant seg Lynet McQueenjoggesko i dag, og Ida fant seg ballerinasko hun absolutt må ha, så i morgen skal vi tilbake til Oslo City for n'te gang, og kjøpe disse skoene. Jeg prøvde buksa jeg snakka om i dag, og den satt så fint at jeg bare måtte ha den, selv om den var dyr.
Nå har vi nettopp kommet hjem fra hyggelig treff med sept-08-gjengen, koselige jenter altså! [:)] Ungene fortsetter sultestreiken selv om vi er på tur da, så det er stort sett jeg som spiser... nais.
Sitter nå og venter på sambo, han jobba til 18 i dag, og så skulle han komme innom oss på vei hjem til Lørenskog!
I kveld blir det Grey's og dere, håper ungene sovner fort i kveld også, og sover HELE natta!

Suki: flere fotosjapper tar passbilder av barn. Da tar de bilder helt til de en fine og slik de skal være for å bli godkjente (uten smiling osv) Veldig mye enklere altså[:D]

Jepp, looney har lekt bambi i dag og tryna på isen utenfor huset. Har snakket med fødeavdelingen og de mente ingen grunn til bekymring me mindre man føler seg dårlig, kjenner endring i spark eller traff magen i  fallet. Jeg datt på siden og slo arm og bein men ellers like fin.
Datt da vi skulle på turning, og da vi kom hjem kom samboeren og holdt meg i hånda så jeg ikke skulle gjenta dagens bragd. Følte meg som ei på 90[:o][X(] Før han strødde en sekk med skjellsand utover gårdsplassen vår.

Back
Topp