17mai

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Om dere får babyen før 17 mai, har dere tenkt å gå ut da?

Om han kjem før håper eg at formen er fin så eg får tatt en tur ut:) men kan hende eg ligger på føden men satser på han er ute rundt termin 5 mai!

Om formen er bra så :) Ser for meg at jeg går rundt med barnevogn og blir med i familieselskap. Har termin i begynnelsen av mai, så håper han kommer rundt den tid, slik at jeg er i fin form til denne dagen :p

Regner med det ja:)

Har termin to dager etter, men det spørs hvor tett på han evt kommer om han kommer før og hvordan vi har det, og på formen min om han kommer etter :)

Tviler egentlig på at han kommer ut så tidlig at det blir aktuelt, med termin 19. mai. Dersom han kommer ut en stund før, formen er fin og været er pent så hadde det bare vært hyggelig å være med på litt feiring. Har ikke barn fra før, så vi har uansett rolig program. :)

Har termin 24 mai,men har et stort ønske om å bære barnet utenpå magen 17 mai ❤️ Om det blir normal fødsel og alt hat gått bra så blir vi nok å ta turen ut. Planen er uansett et kort opphold på føden. Så blir det 15-16 mai baby så vil vi nok se barna gå i tog om ikke annet :D

Jeg har planer om å ta en tur til lokal skolen med minstemann og babyene.. Spørs om de er enige da;) bor like ved skolen

Har ingen tro på at ungen kommer før 17. mai.

Har termin 8 mai så jeg håper da virkelig han er ute før 17 mai :-) da gjenstår det å se ann formen

Termin 25 mai, så tviler på noen baby til da. Spent på om jeg kommer meg ut av huset selv på den tida ;)

Har termin 5.mai så siste frist er faktisk på 17.mai.. Men jeg håper så inderlig at hu melder sin ankomst før så jeg kan kle henne oppe og vise henne stolt frem på 17.mai :)

Kommer an på hvor mye før. Termin er femte, så hun kan vel være et døgn gammel i "verste" fall. :-) men vi har jo storebror på to som vi tenker nå få ut og se hva som foregår om det er mulig :-)

Har termin 17 mai så tror ikke vi kommer til å ha noe voldsomt til planer den dagen

Vi har termin 16 mai så sliter litt med å planlegge hvordan vi skal gjøre dagen med 3 åring da vi liksom ikke vet hvordan situasjonen er:nailbiting:
Tenker egentlig at vi klmmer til å ta en tur ut og se på bsrnetoget men ellers holder oss hjemme. Men det spørs jo om vi er på sykehuset eller ikke ogsåo_O

Har termin 24 mai,men har et stort ønske om å bære barnet utenpå magen 17 mai ❤️ Om det blir normal fødsel og alt hat gått bra så blir vi nok å ta turen ut. Planen er uansett et kort opphold på føden. Så blir det 15-16 mai baby så vil vi nok se barna gå i tog om ikke annet :D
Jeg har og termin den 24., men tror liksom ikke at babyen kan være ute før termin :p Men tanken om å "vise" frem babyen i bygda den 17. er jo fin. :)

Har termin 17 mai, og bursdag selv 18 mai... Vel.. Den ungen skal være ute før 10 mai! Jeg orker ikke å føde på 17 mai eller på min egen bursdag, og jeg nekter å gå overtid. Så i utgangspunktet så er planen at vi skal kunne gå ned på skolen i bygda sånn at vesla på 3 får litt utav dagen ;-)

Back
Topp