17mai

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Kortid bør egentlig babyene være fødd for at de kan være ute i vognen i toget? Vi kommer sikkert bare gå i det ene toget eventuelt, der det ikkje er såå mykje støy.. ;) husker ikkje om det var noe grense på kortid de kan være ute og sånn eg.. trur vi hadde "ikkje for mykje butikker" restriksjon på storebror. Men han var jo for tidlig født;)
Litt rotete spørsmål, men håper du forstod :)

Jeg forstod men har ikke peiling :-D haha!

Kan gå ut og være med fra dag 1 om du vil. :) Er hvis det er mer enn 10- at de skal holdes inne.

Jeg hadde vel tenkt mest på bråket.. Men er jo ingen andre grunner for å holde seg unna iallefall..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Var ute å trilla når eldste var 2 dager gammel, og hun var 11 dager på sin første 17 mai.

Bare til å vær ute fra starten av. Er jo perfekt årstid. :) Men kanskje ikke gå bak stortrommene i 17.mai-toget :D

Er vel ikke noe regel på det,bare passe på at de er varme(ikke for varme) og ligger lunt og godt.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Sist fikk jeg i juni og da var vi ute og trillet på dag to,når vi var på barselhotellet - lånte oss ei vogn og det var kjempefint vær :) så på denne årstiden kan du trille når som helst:)

Høres bra ut:-) då er det bare å krysse fingrene for at han kjeme før. (sjøl om eg har mista litt troen) :p

Back
Topp