17mai - klær

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
Festdrakt.
De fra name-it de brukte i fjor tror jeg passer i år også:)

Mini skal ha på trønderbunad, junior skal ha nickers, skjorte og skyggelue, midi skal ha på bunad fra NameIt og eldste skal ha sort bukse og hvit skjorte :)

Hvis festdrakten fra i forfjor enda passer, så blir det den. Ellers blir det finbukse, hvit skjorte, vest og hatt :)

Blir bunad fra Name-IT. Ringte Heimen og hørte på pris og størrelser på romeriksbunaden, men den minste er 2 år og det blir litt for stort foreløpig.

Åtteåringen skal ut og kjøpe nytt med sin far, toåringen har en hjemmesydd bunad som ligner litt på Setesdalbunad etter sin far, lillesøster kommer i tidlig mai, så enten hentesett eller en strikket bunad lånt fra en kusine født i april et tidligere år, eller så er vi på sykehuset :p

vi har sett på name it bunaden, men driver ennå surfer for å se om jeg finner noe annet;P er litt på 2hand linja!

Her har mormor strikka genser til guttene i festdraktstil. Til minstemann har hun strikka matchende nickers også, mens 6-åringen skal få bruke genseren til svart bukse....... :-)

De to yngste skal ha festdrakt, eldste skal ha penbukse og skjorte:)

Eldste pleier å få velge ut en kjole selv :)

Minste blir det nok en penkjole fra newbie :)

Festdrakt fra Coop. Usikker på om de fra i fjor passer, så må prøve de på først og se om jeg ikke må kjøpe nye. Syns de er veldig fine. :)

Back
Topp