17mai-antrekk

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hva skal dere flotte jenter og barn ha på dere på 17 mai? Og mennene? Vil gjerne se bilder og :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fant en rød en i skapet på meg. Ungene bunad

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Glemte barna. :p
I skal ha bunad. Storebror har uniform. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg og eksen har funnet ut at slik økonomien vår er nå så ble det til at ungene fikk velge seg klær selv som antagelig ikke går under kategorien festklær, vi har simpelten ikke råd til å kjøpe klær som blir brukt bare en gang..

Så, eldstemann plukket seg en dongeribukse, teskjorte og en pen cardigan.
Mellomsta plukket seg en lilla dongeribukse, jb teskjorte og jb hettejakke.
Minstemann har arvet den strikkede bunad som min oldemor strikket til eldstemann.
Jeg skal ha bunad og eksen tar dressen.

Jeg skal ha bunad, beltestakk :D
Tiril skal ha Marius-selekjole
Storebror skal ha festdrakt (selvvalgt)
Og gubben skal ha bunad, Svartdress fra Telemark <3

Jeg og eksen har funnet ut at slik økonomien vår er nå så ble det til at ungene fikk velge seg klær selv som antagelig ikke går under kategorien festklær, vi har simpelten ikke råd til å kjøpe klær som blir brukt bare en gang..

Så, eldstemann plukket seg en dongeribukse, teskjorte og en pen cardigan.
Mellomsta plukket seg en lilla dongeribukse, jb teskjorte og jb hettejakke.
Minstemann har arvet den strikkede bunad som min oldemor strikket til eldstemann.
Jeg skal ha bunad og eksen tar dressen.
Sånn har vi gjort det nesten vært år. Tøffe klær som de kan bruke senere også. ;)
I år ble det bunad på minstemann pga. Konfirmasjonen. ;)

Sånn har vi gjort det nesten vært år. Tøffe klær som de kan bruke senere også. ;)
I år ble det bunad på minstemann pga. Konfirmasjonen. ;)

Hadde antagelig fått tak i noe annet hvis vi hadde flere anledninger å bruke klærne i ;)

Og, jeg kjenner mine barn... Har kjøpt festklær til de tidligere år som har vært fine og hele den ene dagen :p Barn er barn og de leker seg utendørs.. Og jeg har ikke noe problem med å la de gå med en dongeribukse det har kommet et rift i, men sender de ikke i selskap med ødelagt dress/finkjole ;)

Jeg tar vel på meg en kjole regner jeg med. Og barna skal enten ha bunadene, hvis de passer enda eller klærne de brukte når vi var hos fotografen :)

Ha ha ha.. Glemte mannen også. :P Han skal ha dress. :P

Blir vest-agder bunad på meg, hjemmestrikka bunad på H som mamma strikka til søstera mi. Guttene vet jeg ikke ennå.

Back
Topp