17mai-antrekk

Lillesnille skrev:
Bæbæ lille lam skrev:
Olabukser og sjorte.
kjole og strømpis regner jeg med.

Jeg? driter i det..... =P
Barnas dag så..

så du kan ikke pynte deg på barnas dag? emoticon

I just had to...

Nei, det blir jo ikke noe poeng i det. Vi skal ikke i selskap og sånt. Vi tar turen bort på skolen i drøy time på ettermiddagen bare. 

Her skal snuppa ha budnad som svigermor har strikket!! Full habitt med jakke, strømper, votter, skjerf og lue!! Driver og lurer på om jeg skal kjøpe skaut i tilfelle det blir veldig varmt for da kan hun ikke ha på seg strikkelua synes jeg!!

Selv skal jeg ha på meg festdraka mi hvis jeg får prøvd den på meg og sydd inn beltetemoticon

her blir det bunad fra nameit på snuppa og grafferdrakten på hu mor:)

kjole på meg, er for feit for bunaden :-P neida.. den hakke passa på mange år!

Skal kjøpe meg ny, festdrakt på lisja

Felix skal ha NameItbunad med tilhørende strømpebukse, lue og "sko"! Min bunad har vært for trang noen år, så blir ammekjole på a mor! Veldig praktisk!

Det er jo leeeenge til 17.mai da........................Hehe. Aner ikke jeg. Håper bunaden til eldste passer enda, så har jeg arvet en i str 68 til Didrik, men ikke prøvd den enda 

jeg er i kjempetvil hva forskjellen på festdrakt og bunad er på slike små .. jeg har kjøpt en fra reflex som jeg syntes var kjempefin, men på den står det bunad..så da er det vel det da .. ;P

Litlå skal ha en nydelig kjole fra Wheat, cardigan, strømpebukse, en liten blomst med diamant i det håret jeg finner på hodet, hvite finsko og en fin-solhatt. Mammaen skal ha en blå kjole med belte i livet. GLEDER OSS! :)

Vanlig klær, kanskje en kjole. Har ingen planer, så blir som en vanlig dag for oss :)

Bunad på begge jentene og far i huset. Jeg tar på meg et laken.

Back
Topp