.

Jeg hadde ikke ventet en mnd! Syns han det var problemer fikk vi snakke om det med en gang!

Jeg hadde tatt en prat med han så fort som mulig..

Sex er alltid ett bra tegn! (Hvertfall i min verden og vennekrets) slå til og nyt hver dag som om den var den siste så skal du se at det går seg til.

Har hatt lyst å spørre men er redd for svaret :-( Er jeg som har så lyst at dette skal funke, da vi har 2 barn sammen..
Håper virkelig han ønsker at det skal funke også viss dere har 2 barn sammen?

Jada, man kan godt oppføre seg slik og likevel ville slå opp. Når man står der med avgjørelsen i handa så kan det være vanskelig å gjennomføre det, og så vingler man fram og tilbake. Exen min slo opp med meg, men sa samtidig at vi kanskje kunne bli sammen igjen. Det skjedde jo ikke, men jeg hadde mine håp og vi fortsatte som om vi fremdeles var sammen. En slektning av mannen går igjennom det du gjør nå. Mannen kan bo i huset deres og alt er velstand, og så i neste øyeblikk så vil han fortsatt skilles.

Ikke la deg bli brukt! Vurderer han skilsmisse så stå på kravene dine. Hadde det skjedd meg nå så hadde jeg ikke latt mannen få komme til før han eventuelt hadde bestemt seg for å bli hos meg.

Først og fremst må du jo prate med han snarest mulig og finne ut hva som er galt i forholdet. Å utsette det vil hvertfall ikke hjelpe.

Snakk sammen. Det må dere!

Back
Topp