.....

Leste om det ja.. Det er jo helt på trynet at legen ber en pasient om å se på ett foster som man ikke vil ha..
Han skulle ikke fått være lege..

Fy f*"#, det er råttent gjort av en lege da!! Må være en som er sterkt imot abort dette, og han burde ikke fått lov til å drive med det [:@] [:@]
Få slike leger langtvekkistan!!!!!!! [:@]
Stakkar menneske! jeg orket ikke lese artikkelen en gang, synes sånt er så trist. Det er vanskelig nok å ta slike valg - som dere også sier - så hvorfor påføre kvinnen mer psykisk knekk ved å si sånt? ARGH! [:'(]

Jeg synes det var helt greit av legen! Jeg er i mot abort i ALLE tilfeller, så jeg synes at jenta godt kunne få se barnet hun var tenkt å drepe. Viss hun ikke ville/kunne ha barnet, finnes dte jo andre løsninger, som adopsjon.

helt sykt ja..
en veninne av meg tik abort for noen år siden, var med henne til legen og slikt før abortn, han tok også ultralyd...den legen skrev ut bilde av fostre og ga det til henne!!!!
SINNSYKT ja,hun var jo helt utav seg, hun var jo så ung og ville ikke beholde ungen...
legen sa"her er barnet ditt"...huff,hun brøt jo helt sammen...ikke så rart nei...

Tenk hvor tungt det var for hun då[&o] grunnen til abort er jo ingen som vet i denne artikkelen.... men hun hadde sikkert en god grunn til abort, og at legen skal si og gjøre noe slikt er helt SYKT[:@]

ORIGINAL: martaIfarta

helt sykt ja..
en veninne av meg tik abort for noen år siden, var med henne til legen og slikt før abortn, han tok også ultralyd...den legen skrev ut bilde av fostre og ga det til henne!!!!
SINNSYKT ja,hun var jo helt utav seg, hun var jo så ung og ville ikke beholde ungen...
legen sa"her er barnet ditt"...huff,hun brøt jo helt sammen...ikke så rart nei...

stakkars jenter!uansett hva grunn di har til å gjenomføre det så trenger di ikke få noe slikt på samvittigheten![:'(]

Stakkars jente.. Håper det skjer noe med den legen,, annet enn en liten advarsel..

Siden det var fler her som opplevde lignende. Er det normalt og spørre om man vil se bildet?

Back
Topp