-

Min vognpose var hol til selane... Vil tru dei fleste har det....
Du kan bruka trekket vil eg tru :)

❤️Gutt 24.02.14❤️

Du kan vel bare teste om du kan bruke trekket på sportsdelen?

Min voksipose hadde ikke hull i vognposen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min vognpose har også hull til selene... :) Det sjekket jeg før jeg kjøpte posen...
Jeg har fottrekk til emmaljunga vognen som jeg kommer til å bruke. Når det regner bruker jeg regntrekket :)

Du kan vel bare teste om du kan bruke trekket på sportsdelen?

Min voksipose hadde ikke hull i vognposen.

samboer har pakket bort simovogna...demontert hele greia og satt den på loftet. Hvis ikke skulle jeg gjerne testa :p hehe!

Det var litt upraktisk da, for vi må jo snart ta den frem igjen!!

Min vognpose har også hull til selene... :) Det sjekket jeg før jeg kjøpte posen...
Jeg har fottrekk til emmaljunga vognen som jeg kommer til å bruke. Når det regner bruker jeg regntrekket :)

Vi sjekka ikke det... Men jeg håper den har det! Kan jo være litt dyrt...

samboer har pakket bort simovogna...demontert hele greia og satt den på loftet. Hvis ikke skulle jeg gjerne testa :p hehe!

Det var litt upraktisk da, for vi må jo snart ta den frem igjen!!
Jøss, effektiv fyr :p er det kombivogn? Og er det det stormtrekket til baggen du tenker på? For da kan jeg sikkert sjekke i løpet av kvelden :)

Februar-14 mamma <3

Jøss, effektiv fyr :p er det kombivogn? Og er det det stormtrekket til baggen du tenker på? For da kan jeg sikkert sjekke i løpet av kvelden :)

Februar-14 mamma <3

Kombivogn ja :-) Er vel stormtrekket ja... Det passer jo til baggen, men usikker på hvordan det blir til sportsdelen :-)

Februar-14 mamma <3

Og ja... han er effektiv :P Men har ikke mye valg, har en veldig liten gang. Kun plass til en vogn av gangen :P

Stormtrekket passer ja =)
Kommer an på vinterposen din, de fleste har hull til seler, eller markeringer der du kan klippe selv, uten at hele greia rakner :)
Har du ikke hull, kobler du bort selene, og bruker løse seler istedenfor, de er lange nok til å få plass inni posen =)

Du trenger ikke nødvendigvis bruke regntrekket når det er vinter, det holder om barnet er godt pakket inn i vinterpose/klær =)
Snør det, kan du bruke regntrekket =)

Har lurt på dette jeg også, for den vogna vi har nå har vi ikke sånn trekk til sportsdelen.
Men lurer på om vi kan klare oss uten? Hvordan blir det på vinteren nå det f.eks. sludder skikkelig og er både kaldt og vått?
Har en emmaljunga scooter da, den har vi sånn fotpose/stormtrekk til så kanskje vi må bruke den. Eventuelt bytte litt på etter været den dagen.
Vi har plass til å ha begge vognene framme, men må kanskje flytte over posen da.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har voksi urban i sportsdelen og den er det hull til selen i. Hadde ikke tenkt på at jeg må ha noe på utsiden?

Tenker at hvis det snør så tar jeg regntrekket på..

Her blir det også regntrekk på om det snør/sludder/regner.

Februar-14 mamma <3

Har voksi urban i sportsdelen og den er det hull til selen i. Hadde ikke tenkt på at jeg må ha noe på utsiden?

Tenker at hvis det snør så tar jeg regntrekket på..

Er noen vogner det følger med som standardutstyr. Regntrekk et funker jo, men det blir ikke like varmt.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

De fleste nye poser har hull i til seler. Man bruker stormtrekket som regntrekk på simoen, også til sportsdelen. Forrige modell jeg hadde var det ett stormtrekk til både bag og sportsdel, nå fikk jeg med to forskjellige.

Back
Topp