:(

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Føler meg så bedriten at jeg har ikke ord,.. Lille hundegullet mitt (nåværende bebis) har hosta litt en goood stund (les: flere mnd) og idag tok jeg han til dyrelegen siden det bare aldri helt gir seg, og gjett om han går med en alvorlig luftveisinfeksjon... Dyrelegen var skikkelig sur på meg, og nå er jeg såå lei meg.. Uff, tenk så egoistisk jeg har vært, og ikke sjekka det opp... :(( ja, er veeeldig følsom også for tiden...

Sent from my iPad using BV Forum

Det eneste som nytter å tenke er at du kan være glad du gikk i dag:) Så blir nok hunden frisk etterhvert!

Stakkars liten :( Hvilken luftveisinfeksjon da?
Ja, uffa :( vet ikke, de sa ikke noe mer spesifikt, men en med lite symptomer iaff, men skal gå på samme antibiotika som jeg har brukt mot nyrebekkenbetennelse i det siste, i 20 dager :)

Godt at du gikk i dag da :) God bedring til vofsen! Teit av dyrlegen å bli sur

Godt at du gikk i dag da :) God bedring til vofsen! Teit av dyrlegen å bli sur
Ja, igrunn litt teit, føler meg dårlig fra før.. Trodde jo ikke det var noe, han hoster jo barre bittelitt av og til... Menmen, han har fått masse kos i alle fall nå da .. :)

Huff, håper han blir god fort!
Teit av dyrlegen å bli sur da. Er ikke så lett å vite!
Da blir de nok i hvert fall sure når vi kommer med vår. Han har en diger kreftsvulst (godartet) på magen som bare blir større og større. Er ca like stor som en mandarin nå. Men vi har ikke forsikring på hunden og heller ikke penger til å legge ut for en operasjon akkurat nå så vi har ikke vært inne med han! Han viser ikke tegn til at den plager han eller at han har vondt så vi venter litt til...

Så kjedli og trist :( God bedring til hunden og prøv å tenk positive tankar :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff, håper han blir god fort!
Teit av dyrlegen å bli sur da. Er ikke så lett å vite!
Da blir de nok i hvert fall sure når vi kommer med vår. Han har en diger kreftsvulst (godartet) på magen som bare blir større og større. Er ca like stor som en mandarin nå. Men vi har ikke forsikring på hunden og heller ikke penger til å legge ut for en operasjon akkurat nå så vi har ikke vært inne med han! Han viser ikke tegn til at den plager han eller at han har vondt så vi venter litt til...
Skjønner, det hadde sikkert jeg gjort også.. Tenker litt slik at det er sååå mange hunder som blir misshandlet/går med vonde plager osv, så de burde egentlig bare være glad for de som faktisk kommer til dyrelegen, for noen folk mener at hunder er ulver, og de skal ikke trenge lege.. Dessuten tar jeg meg av vanlig pelsstell og kloklipp o.l, så jeg er da ikke SÅ ille liksom.. Brukte tross alt 3000 der igår, og med slike priser kan de da ikke forvente annet enn at folk drøyer det litt for å se om hunden blir frisk selv først, eller slik som i ditt tilfelle.. Lett for de å dømme, som kan få behandling til dyrene sine og bare betale for utstyr/medisin

Lykke til med hunden deres <3

Back
Topp