Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når jeg først fant ut at jeg var gravid gikk alt så sykt seint. Tenkte at jeg kom til å bli helt gal av å måtte vente i hele 9 mnd. men tiden går jo bare fortere og fortere, så om det fortsetter sånn er det jo ikke såå lenge igjenn :)
Har du begynt å handle ting enda?
Har ikke kjøpt noen av de store tingene enda, men var å kikket på vogner i dag å tror det blir emmaljunga nitro :) Det var ei kjempe lett og grei vogn, som faktisk fikk god plass i den lille bilen min :)
Har fått handlet litt småting, og i dag fikk jeg kjøpt dyne og sengetøy til vogna, de hadde tilbud på prinsess.
Kommer sikkert til å begynne å handle mer når jeg har vært på ul om litt over ei uke til :)
Det er jo knall gøy å ut å kjøpe ting og tang så jeg gleder meg som en unge til jeg kan begynne og handle ting på ordentlig :)
er 17 uker snart selv[:D] og ja! det går bare sååå fort! og magen er på plass! tidligere en med første mann! med aurora fikk jeg mage når ejg var 6 mnd på vei! hehe