17 uker :)

Rinya

Betatt av forumet
Er 17 uker på vei nå :) Synes tiden begynner å gå litt fortere nå :) har faktisk bare litt over 1 uke igjenn til ul :)

Når jeg først fant ut at jeg var gravid gikk alt så sykt seint. Tenkte at jeg kom til å bli helt gal av å måtte vente i hele 9 mnd. men tiden går jo bare fortere og fortere, så om det fortsetter sånn er det jo ikke såå lenge igjenn :)
Har du begynt å handle ting enda?

Har ikke kjøpt noen av de store tingene enda, men var å kikket på vogner i dag å tror det blir emmaljunga nitro :) Det var ei kjempe lett og grei vogn, som faktisk fikk god plass i den lille bilen min :)
Har fått handlet litt småting, og i dag fikk jeg kjøpt dyne og sengetøy til vogna, de hadde tilbud på prinsess.
Kommer sikkert til å begynne å handle mer når jeg har vært på ul om litt over ei uke til :)
Det er jo knall gøy å ut å kjøpe ting og tang så jeg gleder meg som en unge til jeg kan begynne og handle ting på ordentlig :)

er 17 uker snart selv[:D] og ja! det går bare sååå fort! og magen er på plass! tidligere en med første mann! med aurora fikk jeg mage når ejg var 6 mnd på vei! hehe

TOPPERS[:D] Spennende at det snart er ul!

Skal ikke før jeg er ca.19 uker og nå er jeg 16 uker, så det nærmer seg[:)]

jeg er også 17 uker, men har ikke begynt å handle noe enda, jeg vet kjønnet, men jeg vil vente til magen har vokst

Gratulere m 17 uke :)
Æ kjæm ætter i mårra :P

Back
Topp