17 uker!

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I dag er jeg 17 uker! Baby er nå på størrelse med en løk, ut ifra magen å dømme skulle den vel vært på størrelse med en vannmelon ;)
Det nærmer seg OUL og halvgått tid! I begynnelsen synes jeg tiden gikk såå sakte, men nå raser jo tiden avgårde! Nå som kvalmen er vekk, skal jeg for alvor begynne å nyte tiden som gravid! :)
Slenger med et bilde av magen tatt i går!
ImageUploadedByBV Forum1366440187.487850.jpg

Så deilig at kvalmen er vekk :) fin mage du har fått deg. Føler meg som den eneste som har termin på slutten av oktober:( føler at jeg henger langt etter. Er i uke 13 idag.

Fin mage :) herlig med bedre form, min er også mye mye bedre, og jeg nyyyyter det!! :D Håper du får en herlig helg :)

Så deilig at kvalmen er vekk :) fin mage du har fått deg. Føler meg som den eneste som har termin på slutten av oktober:( føler at jeg henger langt etter. Er i uke 13 idag.

Gratulerer med 13 uker!! Jeg har hatt termin i slutten av mnd to ganger, så skjønner følelsen, men heldigvis er det sånn e at svskapet blir like langt for alle (gjennomsnittlig) i ene eller andre enden :)

Så fin mage du har :D Jeg er 14 uker i morgen, synes tiden kunne gått litt fortere jeg da :P

Bare vent, plutselig tar du oss igjen på innspurten! ;)

Fine magen! :)
Gratulerer med 17 uker, er herlig at tiden går litt raskere nå :)

Jeg var 13 uker igår så du er ikke den eneste! ;)

Fin mage du har! :)

Gratulerer med 13 uker!! Jeg har hatt termin i slutten av mnd to ganger, så skjønner følelsen, men heldigvis er det sånn e at svskapet blir like langt for alle (gjennomsnittlig) i ene eller andre enden :)
Hadde termin 3. April forrige gang, sikkert derfor jeg føler det slik denne gangen. Tusen takk skal du ha :)

Jeg er 13+2 i dag så da er vi flere :) Jeg har vært i novembergruppa helt til nå, har bare såvidt tittet litt innom her. Fikk framskyndet termin i forrige uke, trodde jeg skulle ha en uke uti november. I novembergruppa er alle sammen langt etter meg nå så sniker meg vel over hit nå tenker jeg :) greit å snakke med folk som er litt foran meg i løpet ;)

Gratulerer med 17 uker!! og en veldig flott babymage! Jeg er 17 uker i dag og synes også tiden flyr, men synes det er like greit!!! :)

Jeg har foreløpig termin 29. oktober så da er vi hvertfall to:) Leeenge til;)

Back
Topp