17 uker :)

4hjerter

Forelsket i forumet
Disse første 17 ukene har gått super fort, håper resten går like fort

Gratulere med 17 uker

eg er 15 uker.gått veldig fort håper resten går likefort.vil så gjerne treffe den lille

Jeg er 143 og syntes dere er litt gale :O Jeg er IKKE med på at dette skal gå fort, må jo ha tid til å virkelig nyte svangerskapet :D 

Gratulerer med 17 uker!  Er selv 16 uker nå, og er enig med deg at det egentlig har gått veldig fort...!

Hurra for 17 uker:-)

4hjerter skrev:

Er 15 + 4 i dag.

Når har du termin?  Er du også på september forumet?
Var på ultralyd i uke 12, og ble da satt tilbake en uke, men er ikke helt enig med den.
Når har du ordinær ul? 

~Gravidigjen~ skrev:

4hjerter skrev:

Er 15 + 4 i dag.

Når har du termin?  Er du også på september forumet?
Var på ultralyd i uke 12, og ble da satt tilbake en uke, men er ikke helt enig med den.
Når har du ordinær ul? 

Jeg har foreløpig menstermin 25 September, men gikk 15 dager over sist. Vet jeg ikke får det denne gangen pga store barn. Men havner nok i Oktober :) Jeg er på begge forum ja, en fot på hver side :) Skal på ul 25.April :)

Rugekasse skrev:
Jeg er 143 og syntes dere er litt gale :O Jeg er IKKE med på at dette skal gå fort, må jo ha tid til å virkelig nyte svangerskapet :D 

Jeg vil nyte baby, ikke svangerskapet :-p Er 4 gangen så er ikke så gjevt å gå gravid med alle vondtene. Sliter med bekkenløsning, så gleder meg til å fungere litt bedre og ikke være så hormonell :-p

Grattis! Jeg er 17 uker i dag også

Frøken Muffin skrev:
Hurra for 17 uker

Gratulerer!!! Gleder meg til jeg kommer så langt:-)

Gratulerer så masse:-D enig med deg at tiden går fort! Du er jo snart halvveis!!

Back
Topp