Wow, 17 uker alt :D Syns liksom ikke dt er lenge siden folk her var 8-9 uker bare :D
Fin dag til deg også, og lykke til hos manuell terapeuten, skal selv til en i slutten av måneden. Hadde vært spennende å høre hva h*n gjør? eller gjorde?
Ja, det går kjempe fort. :O
Va ho en kvinnelig ei. Første gangen æ va der, så undersøkte ho rygg og bekken, kjente og målte. Da fant ho ut at æ va skeiv og låst på venstre sida av bekkenet.
Fikk beskjed om å legge meg ned på benken. Så kjente ho litt mer.
Så henta ho et taulignende sak, og satt den rundt nakke og ryggen sin, kryssa den og rundt foten min, på venstre sida. Så rista ho hele foten min, og rykka til. Kjente at det løsna i bekkenet, og bevegeligheta mi va mye bedre. Både fra mi sida, men også hennes, som undersøkte meg etterpå.
Idag la æ meg med en gang på benken, og fikk ei varmelampe over meg, som varma opp huden og muskulaturen min. Lå og slappa av og leste i Se & Hør, mens ho va å snakka med en arna pasient. Fikk varma godt opp da.
Så begynte ho å massere bekkenet mitt. Det e da æ kose meg. Trudde ikke ho skulle rykke i foten min i dag, men joda.. Ho gjor det. Men va ikke så skeiv og låst som for 6 daga siden, når æ va der første gang.
Fikk ny time den 26. E spent på kordan æ føle meg da..
E greit å gå jevnlig å få behandling, da blir hverdagen bedre. :)