msImp
Flørter med forumet
Fikk høre en svært så kraftig hjertelyd :)
Jordmor var jo bare så herlig at jeg gleder meg masse til neste time hos henne!
Alle tester og resultater var perfekte, mitt blodtrykk 100/60 (perfekt, mente hun) og hjertelyden til ninjaen i magen var utmerket!
Eneste jeg har slitt mye med er forstoppelse og siden lactulose og biola ikke virker så får jeg prøve med noe som tidligere har gitt fart på magen; Nutrilett bar.
Jeg er virkelig spent på om det funker for magen min, har prøvd alt!
Appelsin og vann til frokost + magnesium og omega 3 tabletter skulle også hjelpe.
Heldigvis har jeg fått dilla på sunn mat fremfor sukker denne gangen.
Jeg blir uvel bare jeg tenker på godteri og potetgull, håper det varer :)
Nyter bare dagene, alle tidligere svangerskapsplager er borte og føler jeg har fått supermann-energi! Flere som føler seg i toppform?
Jordmor var jo bare så herlig at jeg gleder meg masse til neste time hos henne!
Alle tester og resultater var perfekte, mitt blodtrykk 100/60 (perfekt, mente hun) og hjertelyden til ninjaen i magen var utmerket!
Eneste jeg har slitt mye med er forstoppelse og siden lactulose og biola ikke virker så får jeg prøve med noe som tidligere har gitt fart på magen; Nutrilett bar.
Jeg er virkelig spent på om det funker for magen min, har prøvd alt!
Appelsin og vann til frokost + magnesium og omega 3 tabletter skulle også hjelpe.
Heldigvis har jeg fått dilla på sunn mat fremfor sukker denne gangen.
Jeg blir uvel bare jeg tenker på godteri og potetgull, håper det varer :)
Nyter bare dagene, alle tidligere svangerskapsplager er borte og føler jeg har fått supermann-energi! Flere som føler seg i toppform?