17 uker i morgen <3

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
siden jeg blir å sove lenge i morgen og jeg og min samboer trenger tid sammen så er jeg ikke her inne i morgen :/ derfor jubler jeg over 17 uker i morgen idag <3 jeg kjenner kroppen er sliten etter svigermor :'( jeg og min samboer har bestemt at vi skal komme hjem etter hun har lagt seg så slipper jeg klaging :) i morgen skal vi til sverige med ett vennepar :D da skal jeg hamstre bernaise saus på flaske og bbq saus ! kanskje vi finner frosen bær og ! mais må jeg ha og :p masse jeg må ha xD men skal ikke kjøpe noe godteri annet enn noe surt noe :)

MEN først skal vi til jordmor i morgen, gud som jeg gleder meg :D <3 tror han også gleder seg :)
første timen min så det blir spennende :) magebildet mitt kommer derfor på lørdag :)

hva er deres planer for morgen dagen? :)

Weeee.....gratulere med 17uker i dag:) Jeg var det i går:) Kose dere masse i dag. Her skal jeg leke vaskekjerring og ordne mest mulig til helgen, så slipper jeg så mye i morgen:)

Weeee.....gratulere med 17uker i dag:) Jeg var det i går:) Kose dere masse i dag. Her skal jeg leke vaskekjerring og ordne mest mulig til helgen, så slipper jeg så mye i morgen:)
Tusen takk :-) gratulerer da :D godt å få det unna gjort egentlig :-) bare fem dager på meg og fire på deg så er vi fullgåtte 4 mnd og begynner på fem :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp