17. november!

arwen

Første møte med forumet
Hepp!
Jeg har termin 17. november. Hadde en SA i slutten av oktober, litt småblødninger i uke 5-6 nå igjen, har vært sykemeldt siden. Nå er alt bra, var på ultralyd denne uke, full fres der inne!! Lykke til alle, kos dere!
 
hei! så fint å se at alt går bra! hadde selv en liten blødning,men alt står bra til! har også opplevd en sa, og det er ikke no koslig! Lykke til! klem
 
Hei,hei! gratulerer med den lille i magen!![:)] Jeg hadde termin 17november jeg også! Men hun kom ikke før 2desember[:'(] det var slitsomt å gå over termin.. får håpe alt går bra med deg og den lille. Du må bare ta livet med ro å ikke´no stress!
 
Gratulerer så mye! Du har en kjempe flott tid i møte.17 november er en veldig fin dato! Har nemlig bursdag denne dagen[:D] Har selv en sønn som ble født 27nov. i fjor. Gled deg masse,livet blir så mye rikere med en liten skapning!!
 
Så kjekt å se at der er flerne som har termin 17 november. Da venter vi nummer to; har ei jente som blir 3 år 27 november, så jeg håper jeg slipper å gå over termin[:)]
 
hei! har termin 16.november, men det kommer vel før som alle de andre 5[:D]
 
Back
Topp