17 Mai

Linka

Gift med forumet
Hva skal dere på 17 mai da ???
Vi vet ikke helt enda, men håper at det er noe morro i nærheten slik at Christian får noe å gjøre.

Klem

Skal vel prøve å "kave" oss ned i Mysen å se om det er noe å se på der nede...[;)]
Og så håper vi på pent vær så vi kan grille...Får besøk her på ettermiddagen![:)]

vi skal bare ut å se på toget og livet ellers, så på resturant.....gleder meg, da vi har kjøpt bunad til vesla....blir så fin så...

Vi ser barnetog her hjemme og så reiser vi inn til mamma og spiser og koser oss med kaker og ser folketog og russe tog i Haugesund.

Vi skal se barne toget, så skal til min farmor og spise pølser og kake.. Seinene skal vi være med mamma og samboeren hennes ut og spise middag.. [:)] håper det blir fint vær her..

ORIGINAL: Star83

Skal vel prøve å "kave" oss ned i Mysen å se om det er noe å se på der nede...[;)]
Og så håper vi på pent vær så vi kan grille...Får besøk her på ettermiddagen![:)]

Ja vet du om det skjer noe i mysen eller ???
Klem

Vi skal se på toget, spise hos svigers og så skal samboern på jobb kl. 17.00.
Så det blir en kort 17.mai!! [&:][8|]

Vi skal feire 17. mai utenlands for første gang. Det blir spennende. Det er visstnok 17.maitog her i Brisbane også, så vi skal antagelig være med å gå i det. På ettermiddagen skal vi grille sammen med ei norsk venninne og hennes australske mann.

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: Star83

Ja vet du om det skjer noe i mysen eller ???
Klem

Aner ikke...Men vil da tro det er noe...[8|]

Vår 17.mai feiring blir omtrent slik:

Først skal vi ut og gå i barnetoget sammen med eldstejenta her.
Så skal hele familien med brodre og kjærester opp til meg for å spise
koltbord, prate litt og bare nyte fineværet....som BØR komme ja![:)]

Så skal vi på skolen og kjøpe lodd, "konkurere" litt og treffe masse andre barn.
Etter det er det å se på folketoget, og deretter skal hele familien ut på middag på restaurang!
...håpe det går litt bedre i år...hehehe...i fjor var jeg så sv.skaps kvalm og dårlig at det var pyyyyyton! [;)]

Så er det nok bare å "slenge" litt rundt til dagen er over.... da tenker jeg at jeg er nokså "koko" og sliten ja...[:)]

På kvelden skal vi iallefall å grille med noen venner - gleder oss veldig!!
(de har en gutt født i juli i fjor - bare møtt han to ganger i fjor sommer[;)])
Før det vet vi ikke ennå blir nok litt med familien, ja[:D]

Back
Topp