17 mai

Pouri

Betatt av forumet
Jeg får jo ikke på meg bunaden i år, og da ble jeg plutselig helt rådvill når det gjelder 17 mai antrekk...
Noen som har kommet over en fin kjole som magen får plass i og som også kan brukes senere også?
 
Ja, det var et godt spørsmål!

Jeg har egentlig ikke planlagt å gå ut i noe tog i år. Men burde kanskje pyntet meg litt uansett :)
 
Har mest lyst til å gå i bunaden, men den passer ikke nå, så da blir det en mammakjole. Akkurat hvilken vet jeg ikke enda,kjøpte denne fra "new look" men den er litt trang- bortsett fra over magen, så er faktisk litt usikker på om den vil passe til 17.mai.

NTQxNTgyZDE3ZGYyNDkwOTVhNzAyZDAyMDdmZTk2NmNMxHQ8ilf2TsHFkmZ6QMWcaHR0cDovL21lZGlhLmFkc2ltZy5jb20vOTk0NGZjOTg2MjVhNjI1YWJkYzUyNzY5MmRjODE1OGE4Y2FmMDcyNWQ3ODVjNzYwZWJmMDJhM2MwNGFiY2E1MC5qcGd8fHx8fHwzMTV4MzY0fGh0dHA6Ly93d3cuYWR2ZXJ0cy5pZS9zdGF0aWMvaS93YXRlcm1hcmsucG5nfHx8.jpg


Har også kjøpt disse, men alle bortsett fra den sorte er mer "hverdagskjoler" enn pyntekjoler.

M6429F061-A11@12.jpg

hmprod

BQ0268%20%283%29.jpg


hmprod
 
Blir ikke bunad her heller, så veldig spent på hva jeg finner :p
 
Har mest lyst til å gå i bunaden, men den passer ikke nå, så da blir det en mammakjole. Akkurat hvilken vet jeg ikke enda,kjøpte denne fra "new look" men den er litt trang- bortsett fra over magen, så er faktisk litt usikker på om den vil passe til 17.mai.

NTQxNTgyZDE3ZGYyNDkwOTVhNzAyZDAyMDdmZTk2NmNMxHQ8ilf2TsHFkmZ6QMWcaHR0cDovL21lZGlhLmFkc2ltZy5jb20vOTk0NGZjOTg2MjVhNjI1YWJkYzUyNzY5MmRjODE1OGE4Y2FmMDcyNWQ3ODVjNzYwZWJmMDJhM2MwNGFiY2E1MC5qcGd8fHx8fHwzMTV4MzY0fGh0dHA6Ly93d3cuYWR2ZXJ0cy5pZS9zdGF0aWMvaS93YXRlcm1hcmsucG5nfHx8.jpg


Har også kjøpt disse, men alle bortsett fra den sorte er mer "hverdagskjoler" enn pyntekjoler.

M6429F061-A11@12.jpg

hmprod

BQ0268%20%283%29.jpg


hmprod
Den røde der var veldig fin! :-)
 
Jeg har en god del kjoler som skal passs så trenger heldigvis ikke å tenke på å kjøpe inn noe.. Men ikke bestemt meg for hvilke enda..får se når den tid kommer hva magen passer i :-P
 
Jeg har handlet meg maxikjole på ebay, da bunaden fra jeg var 15 år ikke passer over den høygravide magen! haha
 
En enkel sort hverdagskjole fra boob.
 
Har ikke bunad, og synes alltid det er så vanskelig å finne noe å ha på meg på 17. mai.

Det skal liksom være litt klassisk, og det er visst ikke min stil. Alle kjolene jeg har er for fargesprakende eller hippieaktige.

I år er det jo helt umulig! Jeg har en kort, svart blondekjole som er vid nok. Kan det funke, eller blir det for julebordaktig? Og hva i all verden skal jeg ha over?

Tror jeg må kjøpe nytt eller låne noe.
 
Har skikkelig babykul, men passer en del av kjolene mine enda. Fks de i bomull fra zara eller vila (med striper). Minst like fine med gravidmage:-)
 
Jeg er en av dem(don't shoot me) som syns 17.mai er skikkelig pes!

Så i år skal jeg jammen benytte anledning til å droppe både tog, feiring og festivitas!

Blir hjemme i AKKURAT de klærne jeg vil og tar ansvar for at alle de andre i familien får i seg mat mellom slagene og at klærne deres er pen og ren:-)
 
Har mest lyst til å gå i bunaden, men den passer ikke nå, så da blir det en mammakjole. Akkurat hvilken vet jeg ikke enda,kjøpte denne fra "new look" men den er litt trang- bortsett fra over magen, så er faktisk litt usikker på om den vil passe til 17.mai.

NTQxNTgyZDE3ZGYyNDkwOTVhNzAyZDAyMDdmZTk2NmNMxHQ8ilf2TsHFkmZ6QMWcaHR0cDovL21lZGlhLmFkc2ltZy5jb20vOTk0NGZjOTg2MjVhNjI1YWJkYzUyNzY5MmRjODE1OGE4Y2FmMDcyNWQ3ODVjNzYwZWJmMDJhM2MwNGFiY2E1MC5qcGd8fHx8fHwzMTV4MzY0fGh0dHA6Ly93d3cuYWR2ZXJ0cy5pZS9zdGF0aWMvaS93YXRlcm1hcmsucG5nfHx8.jpg


Har også kjøpt disse, men alle bortsett fra den sorte er mer "hverdagskjoler" enn pyntekjoler.

M6429F061-A11@12.jpg

hmprod

BQ0268%20%283%29.jpg


hmprod
Den siste blå der, er den fra h&m?
 
Ja, den sorte og den mørk blå med mønster er fra HM. Den røde er Mamalicious og den første blå er NewLook :)
Du kan få den av meg hvis du vil? Tror det er str 38 jeg har...
Syns den var så fin, og kjøpte den for å bruke på våren, men så klarte jeg å bruke den i begravelsen til pappa, og nå greier jeg ikke bruke den mer... brukt bare en gang, hvis du vil ha :)
 
Har kjøpt ein blå mammakjole fra HM. Hente den i dag. Håper den passer
 
Har kjøpt meg en svart og grå kjole på jollyroom som jeg tenker å gå med :) god plass til magen :D
 
Jeg er en av dem(don't shoot me) som syns 17.mai er skikkelig pes!

Så i år skal jeg jammen benytte anledning til å droppe både tog, feiring og festivitas!

Blir hjemme i AKKURAT de klærne jeg vil og tar ansvar for at alle de andre i familien får i seg mat mellom slagene og at klærne deres er pen og ren:-)
Har så lyst å droppe alt jeg og :o 17.mai for meg er en av de mest stressfulle dagene i året. Alle vil vi skal være overalt! I år så pusher samboer for å være på to forskjellige skole feiringer, ene begynner sent. Har bare lyst å begynne å grine ved tanken!
 
Back
Topp