17.mai

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva skal dere på 17.mai og hva skal de små ha på seg?

Vi skal gå i tog her i nærheten, er eget for barn:) Så skal vi se på det store toget tenker jeg. Blir mat hos mamma og pappa etterhvert.

Mini skal ha på seg name it bunad, rød vest og svarte og hvite strømper:)

Vi skal først til byen og se på barnetoget. Så skal vi hjem til oss og grill, for venner på besøk og så skal mamma være hos oss.

Frøkna skal ha på bunad, en vi har fått av mamma for lenge siden. Dessverre er den fortsatt litt stor, men det får gå. Gule sko blir det til også:) Og sånn skaut på hodet.

Last edited:
Vi skal ha 17.mai brunch her, blir over 20 stk. Gleder meg :)
Er bla barselgruppa mi med menn og barn som kommer, samt noen venner utenom.

Jeg strikker bunad til frøkna, men blir ikke ferdig. Så tar en kjole jeg kjøpte i London i januar.

Barnetoget i byen, lunsj hos svigers, leker og div på skolen, russetoget, kapitulere hjemme. Venninne med datter joiner oss på alle tingene. Lillebror skal ha dress og storebror bunad.

Hjem hos pappa. Frokost med naboene, så en tur å se på toget så middag hos bestemor med tanter onkler og søskenbarn med barn :)

Begge barna skal ha på strikket kystdrakt

Hurra for 17. mai, er meldt 4 grader og regn imorgen... Stusselige greier altså.

Størstemann på snart 7 har svarte fine jeans, lilla skjorte, slips og grå cardigan utenpå. Nr to på snart 5 har bunad (svart/mørk rød vest, svart nikkers og hvite knestrømper). Lillemor har svart strikkebunad med hvitt/rødt/grønt mønster som mormor har strikket. Den har seleskjørt, jakke og knestrømper, og hvit skautkyse med blonde. De blir så fine :)

Her skal vi gå i tog inne på sentrum først, og så drar vi til vårt lokale ungdomshus for mat, kaker og leker.

Her er frøknas antrekk:) Ble røde sko istedenfor gule.

Vedlegg

• 1431887245954.jpg
    1431887245954.jpg
    55,4 KB · Visninger: 24
Skikkelig fint kledde barn :)

Back
Topp